eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!
  • Data: 2011-02-24 23:39:46
    Temat: ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!
    Od: "BBB" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wczoraj po poludniu dostalem informacje przez SMS od ING ze - cytuje:

    "W zwiazku z podejrzeniem skopiowania karty ing bank zastrzegl karte
    xxxxxxx. Nowa karta zostanie dostarczona droga korespondencyjna."

    Czy to normalne? Zadzwonilem do nich a oni informuja mnie ze dostali taki
    prikaz z instytucji platniczych.
    Czy to jest normalne ze bez kontaktu ze mna robia takie numery?
    Teraz nie moge wyplacic z bankomatu pieniedzy.
    Wyjezdzam na naerty i zostaje mi tylko przelac calosc kwoty ktora mam na
    rachunku do innego banku i korzystac z innej karty innego banku.
    Czy moge cos z tym zrobic? Karte nowa wyslali podobno i ma dojsc do mnie w
    ciagu 14 dni.
    Czy ktos spotkal sie z taka sytuacja ze bez informowania sami blokuja karte?
    Dodam ze nawet wczorajszego dnia nie uzywalem tej karty ani razu.
    Zadne pieniadze z konta mi nie zginely.
    Czesto robie przelewy, platnosci poprzez intenret, czasami wplacam i
    wyplacam przez wplatomaty i bankomaty - o co k...mac chodzi??

    Pozdrawiam
    B.