  • 1. Data: 2011-03-22 18:22:39
    Temat: ING zaczyna spamować?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamknąłem to z dobre 2 lata temu
    jak nie lepiej. Wczoraj albo przed wczoraj dzwoni do mnie Pani, mówi że
    jest z ING i chce jakaś ankietę przeprowadzić. Odpowiadam dziękuje,
    postoję. A Pani mimo chodem napomknęła coś o kredycie hipotecznym.
    Dzisiaj w skrzynce znalazłem coś takiego.
    Zbieg okoliczności i rykoszetem mnie trafiło czy jakaś bardziej szersza
    akcja.

    http://www.spamcop.net/sc?id=z4950692787z5099bcaf891
    25ad94d837f32bd098bc1z

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-03-22 18:29:34
    Temat: Re: ING zaczyna spamować?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-22 19:22, xbartx pisze:

> [...]
    > Dzisiaj w skrzynce znalazłem coś takiego.
    > Zbieg okoliczności i rykoszetem mnie trafiło czy jakaś bardziej szersza

    Koleś wydłubał maile z usenetu - widzę to po mailu na który wysłał. Też
    dostałem.

  • 3. Data: 2011-03-22 18:36:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 19:29:34 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Koleś wydłubał maile z usenetu - widzę to po mailu na który wysłał. Też
    > dostałem.

    No to na pewno, bo mi wysłał na spamtrap he he. Ale miałem też telefon,
    więc stąd moja taka głębsza refleksja ale być może to czysty wiosenny
    zbieg okoliczności.

    Xenocide

  • 4. Data: 2011-03-22 20:40:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-22 19:22, xbartx pisze:
    > Dawno temu miałem u nich KK i oko, ale zamknąłem to z dobre 2 lata temu

    I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.

  • 5. Data: 2011-03-22 21:06:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.
    +1 do tego jeszcze jakaś babeczka, ale nie wiem czy z ING.

    KJ
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 6. Data: 2011-03-22 23:35:59
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 22 Mar, 21:40, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > I do mnie "Mateusz Gadaj" zaspamowal.

    Do mnie również. Maila im nie dawałem, czyżby ktoś tu jakieś adresy
    kupił ?

  • 7. Data: 2011-03-23 08:07:32
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 22 Mar 2011 19:29:34 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...info> wrote:

    >Koleś wydłubał maile z usenetu - widzę to po mailu na który wysłał. Też
    >dostałem.

    Na mój email używany tutaj (@gmail) - też napisał.
    No to odpisałem jemu - wzywając do udowodnienia mojej rzekomej zgody
    na otrzymywanie informacji handlowej (w oparciu o art. 4 ust. 2
    UoŚUDE) i rzecznikom ING czy popierają spam.
    Rzecznik DB odpisał w podobnej sytuacji, że nie popierają :-)

    Zobaczymy, co odpisze ING :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2011-03-23 08:32:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 16:35:59 -0700, Clegan napisał(a):

    > Do mnie również. Maila im nie dawałem, czyżby ktoś tu jakieś adresy
    > kupił ?

    Wychodzi na to, że pozbierał tutaj na grupie, bo skoro to grupa, która
    dyskutuje głównie o bankach, to wiadomym jest, że każdemu jest potrzebny
    kredyt hipoteczny jak nic.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-03-23 09:16:44
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Mar, 09:32, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Wychodzi na to, że pozbierał tutaj na grupie, bo skoro to grupa, która
    > dyskutuje głównie o bankach, to wiadomym jest, że każdemu jest potrzebny
    > kredyt hipoteczny jak nic.

    Pozbierał i wrzucił do automatu, bo na mojego mejla z zapytaniem,
    kiedy to wyraziłem zgodę na otrzymywanie informacji handlowych
    dostałem formułką:

    "Szanowni Państwo,

    Bardzo dziękuję za przesłaną wiadomość.
    Postaram się z nią zapoznać i skontaktuję się z Państwem najszybciej,
    jak będzie to możliwe.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Gadaj
    Oddział Warszawa 12
    Wiktorska 63
    1.02.589 Warszawa
    T (0-22) 54-70-100
    M 505141473
    E m...@i...pl
    "
    W sumie, to można by mu narobić koło pióra... Jaki był ten mail do
    rzecznika ING? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 10. Data: 2011-03-23 09:35:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-23 10:16, luc pisze:
    > W sumie, to można by mu narobić koło pióra... Jaki był ten mail do
    > rzecznika ING? ;-)

    http://grupa.ing.pl/grupa/rzecznicy-prasowi-ing

    Ja juz napisalem.