  • 11. Data: 2011-03-23 09:48:01
    Temat: Re: ING zaczyna spamować?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Mar, 10:35, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > http://grupa.ing.pl/grupa/rzecznicy-prasowi-ing
    >
    > Ja juz napisalem.

    Poszło. Dajcie znać, czy odpowiedzą.

    pzdrwm
    luc

  • 12. Data: 2011-03-23 09:55:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-23 10:48, luc pisze:

    > Poszło. Dajcie znać, czy odpowiedzą.

    Gosc jest tak glupi, ze nie skonstruowal tego spamu jako "zapytania o
    przeslanie oferty", tylko po prostu pojechal bzdetami. Zobaczymy co na
    to rzecznik. Pewnie zleje totalnie.

    Oczywiscie czasem spam sie zdarza, ale raczej cos w stylu:

    "Szanowni Panstwo,

    Zwracam sie z pytaniem, czy jestescie Panstwo zainteresowani
    jednorazowym otrzymaniem oferty wykonywania czegostam.

    Pozdrawiam,
    xxx

    *Niniejsze zapytanie nie jest informacja handlowa, a jedynie pytaniem**
    o zgode na przesylanie informacji handlowych droga elektroniczna zgodnie
    z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002r.o swiadczeniu usług droga
    elektroniczna (Dz.U. z 2002r. Nr 144, poz 1204 z pozn. zm.)

    **Zgodnie z Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o swiadczeniu uslug droga
    elektroniczna (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca
    2002 r.) oraz dyrektywa UOKiK: " Dopuszczalne jest przeslanie na adres
    e-mail pytania czy adresat zgadza sie na otrzymywanie droga
    elektroniczna informacji handlowej "

  • 13. Data: 2011-03-29 12:17:20
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Mar, 11:55, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Gosc jest tak glupi, ze nie skonstruowal tego spamu jako "zapytania o
    > przeslanie oferty", tylko po prostu pojechal bzdetami. Zobaczymy co na
    > to rzecznik. Pewnie zleje totalnie.

    A jednak dostałem odpowiedź. Przepraszają za to i mówią o tym, że gość
    został upomniany i zostaną wyciągnięte wobec niego konsekwencje.

    pzdrwm
    luc

  • 14. Data: 2011-03-29 12:22:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 14:17, luc pisze:

    > A jednak dostałem odpowiedź. Przepraszają za to i mówią o tym, że gość
    > został upomniany i zostaną wyciągnięte wobec niego konsekwencje.

    Czyli taka odpowiedź-lanie wody :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-03-29 13:38:14
    Od: luc <b...@g...net>

    On 29 Mar, 14:22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Czyli taka odpowied -lanie wody :)

    Oczywiście podlana marketingowym bełkotem na temat tego, jak ważny dla
    ING jest klient. Ale mają plusa, że coś napisali;-)

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2011-03-30 07:41:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 29 Mar 2011 06:38:14 -0700 (PDT), luc <b...@g...net> wrote:

    >Oczywiście podlana marketingowym bełkotem na temat tego, jak ważny dla
    >ING jest klient. Ale mają plusa, że coś napisali;-)

    Do mnie też napisali.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2011-03-30 09:22:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Do mnie też napisali.

    Do mnie tez i pewnie to samo ;)

  • 18. Data: 2011-03-30 09:27:01
    Od: luc <b...@g...net>

    On 30 Mar, 11:22, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Do mnie tez i pewnie to samo ;)

    Jak od pani S. C.-Ch., to pewnikiem wszyscy dostali to samo :-)

    pzdrwm
    luc