  • 11. Data: 2009-10-11 20:50:48
    Temat: Re: Instrukcja obslugi otwarego przetargu w Pomrocznej
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Myślałem, że masz lepsze informacje. To widziałem,ale to też:
    >
    > "Przed chwilą patrzyłem i jest tam 10 podmiotów zarejestrowanych, no ale nie
    > ma tego oczywiście, którym jesteśmy zainteresowani"
    >
    > Nadal nic nie wiem.
    >
    > kc

    też się mogłeś zarejestrowac... byłoby wtedy 11 podmiotów... zawsze najpierw
    jest wolna rejestracja, a dopiero potem są sita... często pierwszym sitem jest
    wykup dokumentacji przetargowej... a ostateczną filtracją jest wpłacenie
    wadium...

  • 12. Data: 2009-10-12 06:58:00
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Anatol pisze:

    > Ja sprzedawałem za gotówkę jedynym ofentom jacy się pojawili. Przy
    > sprzedaży nierchomości natomiast tak sie to odbywa : umowa wstępna,
    > zadatek (gotówka lub przelew) , umowa notarialna z nieodwołalnym
    > przeniesiem własności, czekanie na przelew od nabywcy co może nie dojść
    > do skutku jeżeli np. bank odmówi uruchomienia kredytu lub sam nabywca
    > się rozmyśli (patrz : zakup nieruchomości w Kaziemierzu przez CBA).
    >
    > Anatol

    ---Cytat---
    Bo z dokumentów CBA wynika, że wtedy, gdy po wygraniu aukcji Greenrights
    zaczął kręcić, to polska strona na siłę szukała jakiegoś ,,katarskiego
    łącznika", żeby się nie skompromitować (co groteskowe, nie wiedziano
    nawet, jak przedstawić zwycięzcę przetargu, bo ten nie chciał nic o
    sobie ujawnić). Z podsłuchanej rozmowy między ministrem Gradem a
    prezesem ARP Dąbrowskim wynika, że na siłę szukano jakiegoś katarskiego
    inwestora, który by się podłączył pod ofertę El-Assira. Oznaczałoby to,
    że minister Grad wiedział, iż katarska oferta to fikcja.
    ---Koniec---

    --->http://www.wprost.pl/ar/174749/Afera-stoczniowa-
    to-najwieksza-afera-III-RP/

  • 13. Data: 2009-10-12 08:57:01
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > ----Cytat---
    > Wojciech Dąbrowski, szef Agencji Rozwoju Przemysłu pyta:
    > - Tusk nie rozmawiał jeszcze?

    O kurwa mać, szok, Tusk rozmawia.

    > Godzina 11:46. Aleksander Grad, minister skarbu do Wojciecha Dąbrowskiego:
    > - Jak wygląda rejestrowanie?

    Straszne, interesuja sie jak przebiega rejestrowanie.

    > Wojciech Dąbrowski:
    > - Przed chwilą patrzyłem i jest tam 10 podmiotów zarejestrowanych, no ale
    > nie ma tego oczywiście, którym jesteśmy zainteresowani

    To juz chyba przestepstwo, interesuja się podmitami, może nawet je
    podsłuchują i dadzą jakies dokumenty tajne spec znaczenia jakiemuś
    prlowskiemu pismakowi.

    > Aleksander Grad:
    > - Czy wyście analizowali możliwość przerwania tej procedury, czy od strony
    > prawnej, formalnej? (.) . co zrobić, jeżeli oni będą chcieli mieć
    > odłożenie tego w czasie, czy można coś takiego zawiesić (.) jakby była
    > taka potrzeba?

    Natychmiastowa likwidacja za tak ewidentne przestępstwo!

    PS
    Jureczku ogarnij sie, kacza piana Ci zalewa oczy.

  • 14. Data: 2009-10-12 09:32:23
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Dobra Jureczku spadam i nie zapominaj, że jedni przestaja pisać jak topią
    ale drudzy jak topią to piszą w nadmiarze.

  • 15. Data: 2009-10-12 10:27:23
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Dobra Jureczku spadam i nie zapominaj, że jedni przestaja pisać jak topią
    > ale drudzy jak topią to piszą w nadmiarze.

    Dla mnie , to możesz sobie pisać ile chcesz. Nawet mam do Ciebie rodzaj
    sympatii, o ile nie pajacujesz za bardzo :)

    Na tym polega urok otwartej grupy dyskusyjnej, że są różne zdania nawet
    na to, czym jest jej właściwy temat.

  • 16. Data: 2009-10-12 12:59:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 17:25:59 +0200, Jerzy Olszewski napisał(a):

> [...]
    > odłożenie tego w czasie, czy można coś takiego zawiesić (...) jakby była

    -w-dokumentach-CBA-
    przeslanych-premierowi,wid,11583337,wiadomosc.html

    > Rzeczywiście lepiej byłoby stocznie wystawić na eBay !
    >
    > jak drwili sobie wtedy w angielskojęzycznym CNBC :))

    Nie jestem na bieżąco z racji tego, że daleko trzymam się od TV i reszty.
    Po tym co Ty zacytowałeś mam takie techniczne pytanie na nawet dwa:
    Skoro to CBA czy tam ABW namierzyło etc to pewnie ma to pieczątkę "ściśle
    tajne", jeżeli się mylę to mnie poprawcie, to jak to jest, że takie
    informacje wypływają? Przecież to jest totalna porażka i kompromitacja
    IMO.
    Tak z boku patrząc to jeżeli tak pięknie się prezentujemy, że u nas każda
    transakcja jest podsłuchiwana, nagrywana etc i jutro rano poleci w
    połowie gazet i jakiś telewizji, to kto tu u nas cokolwiek będzie chciał
    kupić?

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-10-12 13:20:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > transakcja jest podsłuchiwana, nagrywana etc i jutro rano poleci w
    > połowie gazet i jakiś telewizji, to kto tu u nas cokolwiek będzie chciał

    CBA kupi - ma już doświadczenie w handlu nieruchomościami...

    --
    marfi

  • 18. Data: 2009-10-12 13:28:39
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > tajne", jeżeli się mylę to mnie poprawcie, to jak to jest, że takie
    > informacje wypływają? Przecież to jest totalna porażka i kompromitacja

    Nie wiem , jak to jest, ale mogę Cię zapewnić, że przeciek nie wyszedł
    od A. Macierewicza, bo jemu wycofano , jak pamiętamy, dostęp do
    informacji niejawnych :)
    Teraz taki dostęp mają tylko osoby godne zaufania, więc sam się dziwię.

  • 19. Data: 2009-10-12 18:10:43
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

> [...]
    > Dąbrowskim wynika, że na siłę szukano jakiegoś katarskiego inwestora,
    > który by się podłączył pod ofertę El-Assira.

    Co to znaczy "podłączyć". Umowa została zawarta z konkretna spółką i żadne
    "podłączenie" treści zawartej umowy nie zmieni.

    Oznaczałoby to,
    > że minister Grad wiedział, iż katarska oferta to fikcja.

    Proponowałbym pójśc tropem pozostałych, jeszcze bardziej fikcyjnych ofert
    skoro nie zapłacano nawet wadium.

    Wiedza o fikcyjności lub jej braku nie miała żadnego wpływu na wynik
    przetargu, skoro w II etapie była to jedyna oferta. Ponieważ - jak
    stwierdzono - nie było prawnych możliwości przerwania przetargu, jedyną
    alternatywa po zakończeniu I etapu było unieważnienie przetargu którego
    efektem byłoby tylko zaoszczędzenie 2-3 tygodni czasu oraz utrata przez
    państwo 20 mln wadium - zarzut nie do obrony przed sądem.

    To że Grad szukał za wszelką cenę próbował wpłynąć na nabywcę (lub jego
    zleceniodawców) aby sfinalizował umowę, świadczy o jego wierze w prawdziwośc
    tej oferty.

    Anatol

  • 20. Data: 2009-10-12 18:28:05
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Straszne, interesuja sie jak przebiega rejestrowanie.

    To chyba każdego poważnego organizatora przetargu interesuje, zwłaszcza jak
    od powodzenia przetargu zależą posady.

    > To juz chyba przestepstwo, interesuja się podmitami, może nawet je
    > podsłuchują i dadzą jakies dokumenty tajne spec znaczenia jakiemuś
    > prlowskiemu pismakowi.

    To już objaw paranoi.

    > Natychmiastowa likwidacja za tak ewidentne przestępstwo!

    Badanie czy można zgodnie z prawem wykonać jakiś ruch nie jest
    przestępstwem, nie było nim również kontynuowanie przetargu wobec braku
    prawnych możliwości przerwania i nie byłoby samo przerwanie jeżeli analiza
    prawna wykazałaby prawną możliwość takiej czynności.

    Anatol