  • 11. Data: 2007-09-25 22:23:17
    Temat: Re: I miejsce wg Newsweeka ...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Wrz, 00:12, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

    > Tylko po co?

    Kazdy ma inny numer, ktory mozna podac odbiorcy?
    Jesli tak, to dobre dla kontroli jakis platnosci cyklicznych od wielu
    klientow.
    Jesli nie - to nie widze zastosowania.

  • 12. Data: 2007-09-25 22:31:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Kazdy ma inny numer, ktory mozna podac odbiorcy?
    > Jesli tak, to dobre dla kontroli jakis platnosci cyklicznych od wielu
    > klientow.
    > Jesli nie - to nie widze zastosowania.

    Każdy ma inny dostępny z zewnątrz numer, zarówno w mbanku jak i w
    inteligo.

  • 13. Data: 2007-09-25 23:04:26
    Temat: Re: [Inteligo] I miejsce wg Newsweeka ...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Kolego toporna nie oznacza trudna w użytkowaniu. Chodzi mi o podejście do
    > prezentacji danych i dynamiczego menu. Takie założenia np mi uniemożliwiają
    > skuteczne korzystanie  ze strony na PDA.

    Widać musisz mieć jakieś specyficzne wymagania ...
    Właśnie przed chwilą skutecznie doładowałem telefon, sprawdziłem
    historię eKonta, saldo moich 8 rachunków i funduszy inwestycyjnych.
    Owszem wygodne to nie jest, zwłaszcza na QVGA, ale sie da.
    Żebyś miał jasność, nigdy wcześniej nie próbowałem, nie mam wifi.
    (a korzystanie z PDA podpiętego kabelkiem do PC to już lekkie zboczenie)

  • 14. Data: 2007-09-26 07:19:28
    Od: robbi <r...@n...com>

    face2face pisze:

    > 2) mbank ma strasznie toporną stronę.

    Zgadza sie.
    Ale ja bym wskazla ta topornosc jako zalete.
    Zwlaszcza dla osob ktore tak jak ja czesto uzywaja netu przez komorke.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 15. Data: 2007-09-26 19:11:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Wiktor79 napisał(a):

    > To spróbuj zapisać sobie potwierdzenie transakcji do pliku,

    A to akurat jest do zrobienia przez drukarkę do PDFa.

    --
    Wojciech Bancer