eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo a blokady na koncieInteligo a blokady na koncie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo a blokady na koncie
    Date: Sat, 6 Sep 2003 16:45:42 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <bjd2vm$8fh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 30-75.echostar.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1062866742 8689 172.20.26.240 (6 Sep 2003 16:45:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Sep 2003 16:45:42 +0000 (UTC)
    X-User: tomaszek.w
    X-Forwarded-For: 30-75.echostar.pl
    X-Remote-IP: 30-75.echostar.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258571
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzis bankomat PKO BP przyjal moja dyspozycje wyplaty ale ostatecznie odmowil
    jej zrealizowania wypluwajac na ekran formulke: "Nie mozna dokonczyc tej
    transakcji".
    Oczywiscie kwota zostala zablokowana i moze nie byc dostepna przez tydzien.
    Taki bandycki numer powtarza mi sie po raz czwarty.
    Nawet nie dostaniesz potwierdzenia, ze bankomat nie zrealizowal transakcji
    pomimo autoryzacji.

    Rezygnuje z inteligo po pierwsze dlatego, ze gdy sa mi potrzebne p[ieniadz
    nie moge ich dostac, po drugie dlatego, ze po nieudanej wyplacie nie moge
    skorzyustac ze swoich pieniedzy przez tydzien.






    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1