  • Data: 2003-09-07 14:33:14
    Temat: Re: Inteligo a blokady na koncie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Cynarski" <n...@c...site.pl> napisał w
    wiadomości news:152991302697.20030906223301@cynarski.site.pl...

    > Lepiej u mnie na koncie prawie od miesiąca jest zablokowana kwota,
    > której nie mogę ruszyć. Blokada powstała w wyniku zwrotu na
    > kartę. Podobno jest to jakaś procedura Visy, chociaz nie udalo mi
    > sie tego nigdzie doczytac.
    >
    > Podobno blokada powstaje wtedy, kiedy zwrot jest na inną kwotę
    > niż zakup, co zdaża sie często jak kupuje się coś z innymi
    > zakupami np. w hipermarkecie. Jezeli jest to droższy sprzęt
    > elektroniczny, który w rezultacie okazuje sie nie działać to
    > trochę zaczyna boleć.
    >
    > Czy ktoś sie już z tym spotkał. Grupę czytam dość regularnie, ale
> [...]

    To słabo coś czytasz. Wałkowałem to i wałkuję obecnie. Pogooglaj moje posty
    z tematem inteligo blokady, czy jakoś tak [były chyba dwa wątki]. Generalnie
    jak się ostro sprzeciwisz - najlepiej pisemnie - to odblokują. Powołują się
    na możliwość odwołania transakcji przez sklep i na regulamin VISA.

    Wojna trwa.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara