  • Data: 2003-12-11 10:18:15
    Temat: Inteligo i brytyjski Amazon
    Od: "Maciej K. Nowak" <m...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Hmm, jak wygląda sprawa z kupowaniem tam za pomocą Inteligo?
    Znaczy się, pogooglałem w archiwum i znalazłem opinie, że
    wszystko powinno być OK, ale czy ktoś miał może kłopoty z kupieniem
    tam czegokolwiek?
    Sprawa wygląda mniej więcej tak: zamówiłem tam sobie kilka
    książek, na niewielką kwotę, wszystkie miały "usually dispatched
    within 24 hours", wszystko pięknie - w ciągu najbliższej doby
    status zamówienia zmienił się na "Dispatching soon", na koncie
    bank zablokował odpowiednią kwotę i - no właśnie, od tamtej
    pory minął tydzień, blokada zniknęła (pieniędzy nie ściągnięto),
    a status zamówienia to w dalszym ciągu "Dispatching soon".
    Nie ma co ukrywać, trochę się tym zaniepokoiłem, wcześniej
    w Amazonie nic nie kupowałem i nie bardzo wiem jak to wygląda
    w przypadku płacenia Inteligo. Nie bardzo wiem, czego się spodziewać:
    Amazon skasuje mi zamówienie? Ściągnie kasę po 7 dniach (opis
    w koncie inteligo zaznacza, że istnieje taka możliwość)? Czeka
    mnie seria bolesnych zastrzyków?
    Ja jestem niespotykanie spokojny człowiek, wolałbym uniknąć
    komplikacji, słania maili, gróźb, próśb i innych męczących
    czynności. No, ale gdy życie zmusi...
    Swoją drogą może coś pokręciłem? Jak z podawaniem polskich
    znaków w ichnich formularzach? Czy w przypadku wysyłki
    do Polski adres wysyłki i rachunku musi być ten sam?
    (Amazon nie protestował, gdy podałem różne)
    Cholera, a te książki miały być świątecznym prezentem :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej