eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i brytyjski AmazonInteligo i brytyjski Amazon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!uw.
    edu.pl!newsgate.cistron.nl!news.cambrium.nl!news.cambrium.nl!news.cambrium.nl!n
    ews2.euro.net!216.166.71.118.MISMATCH!small1.nntp.aus1.giganews.com!border1.nnt
    p.aus1.giganews.com!intern1.nntp.aus1.giganews.com!nntp.giganews.com!news.gigan
    ews.com.POSTED!not-for-mail
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Dec 2003 04:18:11 -0600
    From: "Maciej K. Nowak" <m...@n...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo i brytyjski Amazon
    Date: Thu, 11 Dec 2003 11:18:15 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <p...@g...com>
    Lines: 32
    X-Trace: sv3-Zhj8FNhywnyX1aN6nt9yRLOc0fjmpHIhIxhOTooHyXqcSAS8mGs4xgVPe2tUChH3/n72Afa/
    rkPbUxD!70Yd7jZBnRSRtLJ4OyPrUxmn9ufOdZK1uQR5KdyS5yfeyWI9fi92hL/PXQHSHg==
    X-Complaints-To: a...@g...com
    X-DMCA-Notifications: http://www.giganews.com/info/dmca.html
    X-Abuse-and-DMCA-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly
    X-Abuse-and-DMCA-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly
    X-Postfilter: 1.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:273022
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Hmm, jak wygląda sprawa z kupowaniem tam za pomocą Inteligo?
    Znaczy się, pogooglałem w archiwum i znalazłem opinie, że
    wszystko powinno być OK, ale czy ktoś miał może kłopoty z kupieniem
    tam czegokolwiek?
    Sprawa wygląda mniej więcej tak: zamówiłem tam sobie kilka
    książek, na niewielką kwotę, wszystkie miały "usually dispatched
    within 24 hours", wszystko pięknie - w ciągu najbliższej doby
    status zamówienia zmienił się na "Dispatching soon", na koncie
    bank zablokował odpowiednią kwotę i - no właśnie, od tamtej
    pory minął tydzień, blokada zniknęła (pieniędzy nie ściągnięto),
    a status zamówienia to w dalszym ciągu "Dispatching soon".
    Nie ma co ukrywać, trochę się tym zaniepokoiłem, wcześniej
    w Amazonie nic nie kupowałem i nie bardzo wiem jak to wygląda
    w przypadku płacenia Inteligo. Nie bardzo wiem, czego się spodziewać:
    Amazon skasuje mi zamówienie? Ściągnie kasę po 7 dniach (opis
    w koncie inteligo zaznacza, że istnieje taka możliwość)? Czeka
    mnie seria bolesnych zastrzyków?
    Ja jestem niespotykanie spokojny człowiek, wolałbym uniknąć
    komplikacji, słania maili, gróźb, próśb i innych męczących
    czynności. No, ale gdy życie zmusi...
    Swoją drogą może coś pokręciłem? Jak z podawaniem polskich
    znaków w ichnich formularzach? Czy w przypadku wysyłki
    do Polski adres wysyłki i rachunku musi być ten sam?
    (Amazon nie protestował, gdy podałem różne)
    Cholera, a te książki miały być świątecznym prezentem :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1