  • Data: 2006-12-29 20:12:07
    Temat: Internetowe banki w Polsce - co dalej?
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Może dla starych wyjadaczy tej grupy owy wątek wyda się kretynizmem jakich
    wiele w otaczającym nas świecie, jednak temat, który pragnę tutaj poruszyć
    od dłuższego czasu nie daje mi spokoju.
    Mianowicie chodzi mi o rozwój banków stricte internetowych (coś na wzór
    mBanku) w naszym kraju w niedalekiej przyszłości. Czy w ogóle ich rozwój na
    naszym bankowym rynku jest realny i co najważniejsze opłacalny? Czy w dobie
    gdzie prawie każdy bank oferuje swoim klientom dostęp do swoich pieniędzy
    przez sieć jest jeszcze miejsce na nowych graczy - graczy typowo wirtualnych
    tj. bez placówek, wpłatomatów itp. gdzie wszelkie sprawy na linii bank -
    klient załatwia się za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu bądź
    też poczty tradycyjnej?

    Tak na marginesie (lekki OT) chciałem się od was dowiedzieć jak przedstawia
    się na chwilę obecną rynek banków wirtualnych w USA?

    Pozdrawiam.