  • 51. Data: 2011-03-28 10:53:07
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:impos1$bh6$2@inews.gazeta.pl...

    > Czyli różnicy między opłatą za zrzut ścieków, a opłatą za emisję CO2 nie
    > widzisz co do zasady. Denerwuje cię uzasadnienie. Gdyby uzasadnienie było
    > takie, że za produkcję śmieci trzeba płacić to trzeba płacić za produkcję
    > CO2 to by było w porządku? Nie złości Cie treść tylko forma? Dla mnie
    > zasadność opłata za emisję CO2 jest taka sama jak zasadność opłat za
    > produkcję śmieci czy hałasu. A dla Ciebie?

    Dla mnie nie.

  • 52. Data: 2011-03-28 10:56:17
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]
    > trzeba opłacić licencje, za zrzut solanki z kopalni trzeba zapłacić. Co jest
    > nadzwyczajnego w opłatach za emisję CO2? Uzasadnienie?

    Nadzwyczajnego pewnie nic,
    podobnie jak oplata "klimatyczna" w niektorych miejscowosciach :D
    Natomiast wkurzające jest pranie mózgu ogółowi społ.
    i podpieranie sie legendą odnośnie zagłady świata
    Cóż, może wtedy mniej boli ....

  • 53. Data: 2011-03-28 10:59:18
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    > No właśnie i tu już dotknąłeś istoty funkcjonowania nowoczesnego, a nie XIX
    > wiecznego kapitalizmu, czego najwyraźniej i Ty i Korwin, a zwłaszcza "prawdziwi
    > liberałowie ' kompletnie nie rozumiecie.

    widzisz, to ty nic nie zrozumiałeś z tego co ja napisałem. KAŻDY z tych
    maga przekrętów miał swoją podstawę w ograniczeniu wolności, od wyboru
    lodówki do wyboru gdzie i czy ktoś chce się ubezpieczyć. A poniekąd masz
    racje prawdziwym ideowym komunistom nie chodzi o pieniądze ... oni nas
    niewolą dla zasady ...

    i podam przykład , pamiętam jak ni z gruchy ni z pietruchy KLD dla
    "naszego dobra" wprowadziło przymus zagłówków w samochodach, a na
    granicy stały tiry pełne zagłówków. I tak jest ciągle pod przykrywką
    jakiejś mniej lub bardziej bzdurnej idei nasz wolności są ograniczane, a
    przy okazji ktoś z tego ciągnie niezłą kasę. I ja nie mam nic przeciwko
    sprzedawcom zagłówków ... jestem przeciwko przymusowi ich używania !!!

  • 54. Data: 2011-03-28 11:05:36
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ile osób przekonałeś, że dyktatura zwana eufemistycznie monarchią
    > konstytucyjną jest lepsza dla Polaków od demokracji ?

    Ale Ty na pewno wiele osób przekonałeś, że zamordyzm ekonomiczny
    zwany eufemistycznie demokracją jest lepszy od monarchii. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 55. Data: 2011-03-28 11:08:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

    > Endriu: ja mam Ci udowadniać dlaczego ultraliberalny program UPR ma tylko
    > ok. 2% poparcia wśród wyborców od 20 lat ?

    Nawoływanie do monarchii to program liberalny? Nawoływanie, żeby o wszystkim
    decydował król to znaczy wolność obywateli. Zresztą nie ma obywateli tylko
    są poddani. Jaka jest różnica między liberalizmem i tyranią? Wiesz to? Znasz
    znaczenia słów, które używasz? W którym miejscu swojego programu JKM
    deklaruje, że jest liberałem? Jak Ty się komunikujesz w środowisku jak Ty na
    widły mówisz grabie?

  • 56. Data: 2011-03-28 11:09:55
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " sys29" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale Ty na pewno wiele osób przekonałeś, że zamordyzm ekonomiczny
    > zwany eufemistycznie demokracją jest lepszy od monarchii. :-)
    >
    > pozdr.
    > sys29

    i te wszystkie nasilające się ruchy socjalno-socjalistyczne mając zrównać
    wszystkich w imię jakiejś wydumanej sprawiedliwości
    to zawsze się kończyło śmiercią dziesiątek milionów ludzi, no ale łatwo się
    o tym zapomina i traktuje jako bajkę z dalekiej przeszłości

  • 57. Data: 2011-03-28 11:11:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > znaczenia słów, które używasz? W którym miejscu swojego programu JKM
    > deklaruje, że jest liberałem? Jak Ty się komunikujesz w środowisku jak Ty

    powodem jest dosyć powszechne obrzydzenie klasy rzadzącej (od lewa do prawa)
    do słowa "wolność"
    robią wszystko co mogą, żeby to słowo obrzydzić i udowodnić jego nierealność
    i smieszność

  • 58. Data: 2011-03-28 11:22:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Elab wrote:

> [...]
    > przy okazji ktoś z tego ciągnie niezłą kasę. I ja nie mam nic przeciwko
    > sprzedawcom zagłówków ... jestem przeciwko przymusowi ich używania !!!

    Ludzi denerwuje samo możliwość dokonania wyboru innego niż oni dokonali.
    Teraz ponad 80% nie chce możliwości. Powtórzę dużymi literami - możliwości
    ubezpieczenia dobrowolnego - jeszcze raz, dobrowolnego - na zdrowie. To że
    jest przymus państwowy to większość akceptuje ale możliwość dodatkowego
    ubezpieczenia - nie. Możliwość wyboru? Absolutnie niedopuszczalne. Przy tej
    samej okazji powróciła metoda regulacji rynku. Teraz Najmądrzejszy Urzędnik
    Najjaśniejszej Rzeczpospolitej będzie ustalał najlepszą cenę leków w trosce
    o swoich wolnych obywateli. Takie rozwiązanie eliminuje całkowicie możliwość
    korupcji i nacisków ze strony producentów leków. No to jest oczywiste i
    każdy to widzi. Niesłychane, jakie to bęcwały.

  • 59. Data: 2011-03-28 11:39:34
    Od: a...@v...pl

    > Ty wiesz gdzie są te granice miedzy konsumpcją i marnotrawstwem. Ty nam

    > powiesz i nakażesz by tych granic przestrzegać, a jak się ktoś wyłamie to

    > naślesz policje dla dobra ogółu. No i już mamy znany obrazek.

    Po pierwsze gdybym wiedział to na pewno z tobą bym nie gadał, z braku czasu. Po
    drugie jeżeli nie rozumiesz o czym mówię, to nie zabieraj głosu, bo Twoja
    odpowiedź jest ni z gruszki ni z pietruszki.

  • 60. Data: 2011-03-28 11:58:23
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > przy okazji ktoś z tego ciągnie niezłą kasę. I ja nie mam nic przeciwko

    > sprzedawcom zagłówków ... jestem przeciwko przymusowi ich używania !!!
    Najgorsze jest, to że lata doświadczeń niczego ludzi nie uczą i ciągle wynurzają
    się osobnicy pozbawieni elementarnej wyobraźni. Powyższy przykład jest tego
    dowodem. Być może ustawodawca po prostu chciał chronić interesy przyszłego
    Twojego pasażera ewentualnie współużytkownika, któremu z Twojej chęci obrony
    praw wolnościowych upierdzieliło by łeb, a kosztami obarczyłbyś społeczeństwo.
    Przy czym sam wyłbyś donośnym głosem nie wiedziałem, nie przewidziałem. Wyjedź
    na księżyc i tam ciesz się całkowitą wolnością, a nie tutaj rób ludziom wodę z
    mózgu. KLD to akurat przykład na ludzi, którzy mówią co innego, a robią co
    innego. Jestem przekonany, że gdybyś jakimś cudem dorwał się do władzy byłoby
    tak samo, a to jest dopiero zamach na moją wolność.