  • 41. Data: 2011-03-28 10:01:13
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Elab" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:impliu$v9$1@news.onet.pl...

    > pasów i obowiązku jazdy na światłach ) Ciekawe jest bardzo też to że
    > prawie nigdy nikt z Korwinem nie dyskutuje merytorycznie, i w większości
    > wypadków kończy się na stwierdzeniu że to "absurd" itp itd

    przykładem są te wrzuty XXL, ni zgruchy ni z pietruchy nowy wątek
    obśmiewający JKM
    koryto czuwa żeby od czasu do czasu szturchnąć go medialnie kijkiem

  • 42. Data: 2011-03-28 10:15:03
    Od: a...@v...pl

    > Korwin jako jeden z nielicznych ma odwagę pisać i mówić o rzeczach

    > wydawało by się oczywistych, aczkolwiek "niepoprawnych politycznie".

    > Wyżej poruszono tematy CO2, proszę przypomnieć sobie dziurę ozonową i

    > histerie w latach 80 z tym związaną ... okazało się że dziura jak jest

    > tak była. I nikomu nic się nie stało, ogromne pieniądze skasowali

    > producenci gazów, producenci lodówek ect. na wymianę rzeczy kompletnie

    > bez znaczenia.

    No właśnie i tu już dotknąłeś istoty funkcjonowania nowoczesnego, a nie XIX
    wiecznego kapitalizmu, czego najwyraźniej i Ty i Korwin, a zwłaszcza "prawdziwi
    liberałowie
    ' kompletnie nie rozumiecie. Aby społeczeństwo mogło egzystować na przyzwoitym
    poziomie musi produkować i konsumować w przeciwnym wypadku nastąpi degrengolada.
    Coraz mniejsza konsumpcja, coraz mniejsza produkcja, coraz mniejsza populacja
    itd. Pieniądz, złoto w swojej istocie nie przedstawiają żadnej wartości. Co
    najwyżej można nimi podetrzeć sobie tyłek albo ułożyć kupkę. Niestety gro ludzi
    uważa, że to właśnie pieniądz odgrywa najważniejszą rolę, co jest kompletną
    bzdurą. Zresztą wbrew pozorom na podobnym myśleniu funkcjonował PRL. podstawą
    było oszczędzać, oszczędzać, oszczędzac i choć na pozór jest to słuszne
    zwłaszcza w konkurencji z innymi, to w perspektywie dłuższej jest zgubne, bo
    konkurent też będzie oszczędzał, aż pomrą obaj śmiercią głodową. Nie mylić z
    marnotrawstwem, a kiedy jest jeszcze pożądana konsumpcja, a kiedy już
    marnotrawstwo, to niestety już wyższa szkoła jazdy.

  • 43. Data: 2011-03-28 10:17:46
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    Przykładem są te wrzuty XXL, ni z gruchy ni z pietruchy nowy wątek
    obśmiewający JKM
    koryto czuwa żeby od czasu do czasu szturchnąć go medialnie kijkiem
    Niby ja jestem przedstawicielem koryta ???
    Takie uczone wnioski wysuwasz na podstawie moich wątków i komentarzy ?
    Czy Ty się dobrze czujesz ? Bo czasami mam obawy, że chyba nie najlepiej.
    Nie tak dawno dopytywałeś się mnie kilka razy czy L.Balcerowicz miał być
    kandydatem PO na prezydenta :-)
    Mam nadzieję, że zwróciłeś się z tym pytaniem do sztabu PO i osobiście do
    Balcerowicza ?

    Wystarczy czytać ze zrozumieniem. Temat wątku zaproponowany przeze mnie
    dotyczy tego, że Korwin najpierw rozbił kanapową UPR na dwie minipartyjki a
    teraz ma zamiar skleić je z powrotem i ponownie utworzyć kanapową UPR.

    Ja nic nie pisałem o emisjach CO2 ani kto ma rację w tym sporze.
    Być może ma ją w 100% J.K.Mikke ale nie mam żadnej wiedzy fachowej w tym
    temacie żeby to ocenić.

  • 44. Data: 2011-03-28 10:30:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    >
    > Ja nic nie pisałem o emisjach CO2 ani kto ma rację w tym sporze.
    > Być może ma ją w 100% J.K.Mikke ale nie mam żadnej wiedzy fachowej w tym

    układ go ośmiesza jak może

  • 45. Data: 2011-03-28 10:34:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wywzóz śmieci i zrzut ścieków - nie wiem co Ci tu mam tłumaczyć
    > podatek - to podatek, co mam wyjaśnić
    > za wodę? jak sobie nabierzesz kubłem zw swojej studni to nie płacisz, jak
    > korzystasz z czyjejś pompy - płacisz, co w tym dziwnego
    > za surowce? ale co za surowce?
    >
    > natomiast uzasadnienie szkodliwości pierwszej wymienionej kwestii jest
    > mocno wąpliwe, a wiele naukowych materiałów wskazuje, że kłamliwe

    Nie zależnie od tłumaczenia, które dla jednych jest bardziej głupkowate, a
    dla innych mniej, ja nie widzę żadnej różnicy miedzy pobieraniem opłat za
    zrzut ścieków, a emisją CO2. No chyba, że znów będziemy się zastanawiać na
    kolorem piany jaką bijemy i czy szlaczek jest taki jak powinien być i w
    należytym miejscu. Opłaty za zanieczyszczanie środowiska są powszechne w tej
    części świata, jak również opłaty za dostęp do surowców. Żeby kopać piach
    trzeba opłacić licencje, za zrzut solanki z kopalni trzeba zapłacić. Co jest
    nadzwyczajnego w opłatach za emisję CO2? Uzasadnienie?

  • 46. Data: 2011-03-28 10:40:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Co jest nadzwyczajnego w opłatach za emisję CO2? Uzasadnienie?

    poważne wątpliwości co do szkodliwości tej emisji
    poczytaj obok, nie bede siebie i innych powtarzal

  • 47. Data: 2011-03-28 10:41:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    a...@v...pl wrote:

> [...]
    > marnotrawstwem, a kiedy jest jeszcze pożądana konsumpcja, a kiedy już
    > marnotrawstwo, to niestety już wyższa szkoła jazdy.

    Ty wiesz gdzie są te granice miedzy konsumpcją i marnotrawstwem. Ty nam
    powiesz i nakażesz by tych granic przestrzegać, a jak się ktoś wyłamie to
    naślesz policje dla dobra ogółu. No i już mamy znany obrazek.

  • 48. Data: 2011-03-28 10:45:21
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > poważne wątpliwości co do szkodliwości tej emisji
    > poczytaj obok, nie bede siebie i innych powtarzal

    Czyli różnicy między opłatą za zrzut ścieków, a opłatą za emisję CO2 nie
    widzisz co do zasady. Denerwuje cię uzasadnienie. Gdyby uzasadnienie było
    takie, że za produkcję śmieci trzeba płacić to trzeba płacić za produkcję
    CO2 to by było w porządku? Nie złości Cie treść tylko forma? Dla mnie
    zasadność opłata za emisję CO2 jest taka sama jak zasadność opłat za
    produkcję śmieci czy hałasu. A dla Ciebie?

  • 49. Data: 2011-03-28 10:50:34
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    Niepotrzebnie się wcinasz kolego Root. Chciałbym aby odpowiedział Sławek.
    Endriu: ja mam Ci udowadniać dlaczego ultraliberalny program UPR ma tylko ok.
    2% poparcia wśród wyborców od 20 lat ?
    Widocznie 98% wyborców nie uważa tego programu za możliwy do realizacji i za
    lepszy niż to co jest obecnie.
    To jedyny rozsądny wniosek, chociaż na pewno napiszesz, że to "okrągłostołowy
    układ" od 1989r. ośmiesza i zwalcza Korwina bo boi się utraty koryta.
    Ta teza mnie nie przekonuje, bo przypominam wszystkim, że Korwin był posłem w
    tzw. Sejmie kontraktowym i przepadł w kolejnych wyborach.
    Masz prawo tak pisać, mamy demokrację ale mnie takie uzasadnienie nie przekonuje.

    To Ty musisz powiedzieć co zrobiłeś, żeby zdobywać szerokie poparcie i
    dlaczego poparcie nie wzrasta ?
    Czy przystąpiłeś w swojej dzielnicy i swoim mieście do budowania struktur
    partii i kampanii reklamowej programu ultraliberalnego ?
    Ile osób przekonałeś do konieczności powrotu do XIX-wiecznego kapitalizmu ?
    Ile osób przekonałeś, że dyktatura zwana eufemistycznie monarchią
    konstytucyjną jest lepsza dla Polaków od demokracji ?
    Ile osób przekonałeś, że Polska jest płatnikiem netto w UE i powinna z niej
    wystąpić a starać się o przyjęcie do NAFTA ?

    Chyba zdajesz sobie sprawę, że tylko zbudowanie silnej partii i TRWAŁE
    zdobycie ponad 50% poparcia w społeczeństwie to jedyna droga do wymarzonego
    przez Ciebie ustroju ultraliberalnego w Polsce ?

  • 50. Data: 2011-03-28 10:52:09
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > Poniewa=BF jestem z Wami ale tak wysz=B3o, ze pe=B3nie teraz
    rol=EA "adwoka=
    > ta
    > diab=B3a", wi=EAc nie chem ale muszem:
    >
    > Na pierwszzej stronie czytamy:
    > "...Za odpowied=BC niech wystarczy
    > panorama G=F3rnego =A6l=B1ska,
    > widok kopalni, z monstrualnymi
    > g=F3rami mia=B3=F3w, kopalni zasalaj=B1cych
    > wodami kopalnianymi tysi=B1ce
    > hektar=F3w ziemi, powoduj=B1cych
    > t=B1pni=EAcia..., elektrowni, hut
    > oraz cementowni produkuj=B1cych..."
    >
    > Wida=E6 dawno pana profesora nie by=B3o na G=F3rnym =A6lasku ;)

    No tak, to z pewnością przesądza o tym, że cały tekst pana Semczyszaka
    jest bezwartościowy.

    > Na rys1, mamy wykres kt=F3ry dziwnym trafem ko=F1czy si=EA w 1961 roku! A
    > co dalej? Przeciez to 40 lat temu!

    Dzisiaj mamy około 380 ppm. Brak części wykresu tym bardziej dowodzi, że
    pan Semczyszak próbuje dokonać obrzydliwej manipulacji.

> [...]
    > klimatyczne mog=B1 by=E6 powodowane r=F3znym czynnikami.
    > To dobrze ale gdzie mo=BFna znale=BC=E6 rzetelne badania emisji naturalnej
    =
    > ludzkiej. Takie badania da=B3yby dow=F3d niezbity, =BFe cokolwiek zrobimy
    > nie bedzie to mialo istotnego wp=B3ywu na klimat.
    >
    > P.S.
    > Po Twoich ostatnich postach to juz nie mam wrazenia ale pewno=B6=E6 ze
    > masz d... czy nas skubi=B1 czy nie. Pownienes zostac premierem.
    > Twoje insynuacje ze znowu jestem wys=B3annikiem "lobby", zaczynaja mnie

    ????????!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nie rozumiem. Przecież uważam, że upowszechniana teoria wpływu
    człowieka na klimat to przekręt majacy na celu wyłudzanie pieniędzy,
    więc nie jest mi obojętne, "czy nas skubią, czy nie".

    W dobrej wierze wrzuciłem na grupę kilka linków, aby osoby
    zainteresowane tym tematem mogły trochę rozszerzyć wiedzę, a Ty
    potraktowałeś to jako insynuacje i wręcz "napaść" na Twoją osobę.
    Uspokój się, źle odczytujesz moje intencje.
    Odnośnie rzetelnych szacunków ilości CO2 dodawanego przez przemysł
    do obiegu to kiedyś próbowałem się dowiedzieć ile tego jest naprawdę.
    Niestety spotkałem się z bardzo rozbieżnymi danymi ( od 0,5 do 6% )
    .. w każdym razie było tego dużo mniej, niż emitują wulkany.
    Poszukam ponownie ... i jak coś znajdę, to wrzucę na grupę.
    Jeśli jest to dla Ciebie tak ważne, to może sam zadaj sobie trochę
    trudu w tym temacie. Twoja wiedza, Twoje poglądy, więc i Twój wysiłek
    powinien mieć miejsce. Zwracam Ci jednak uwagę, że panowie profesorowie
    z KNG/PAN przed publikacją stanowiska w sprawie globalnego ocieplenia
    musieli przecież oprzeć się o szacunki, które uznali za wiarygodne.

    pozdr.
    sys29