  • Data: 2002-08-29 05:01:50
    Temat: Jak PKOBP naciąga klientów
    Od: ab <b...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od wielu lat mam ROR w PKOBP. Na początku roku powiadomili
    mnie, że mam do odebrania kartę Visa Electron. Nie
    zamawiałem więc pomyślałem, że prowokują, reklamują. Wolno im.
    Po kilku miesiącach sytuacja się powtórzyła. Nadal ich
    ignorowałem
    Wczoraj pani z banku grzecznie powiadomiła mnie przez
    telefon, że karta jest do odebrania w banku i jeśli nie
    odbiorę do końca września to przepadnie. Okazało się, że
    jest wydrukowana bez mojej zgody, bez mojego zamówienia. W
    ten sposób jest ważna zaledwie do końca 2003r. Jeśli nie
    odbiorę (tak sobie pomyślałem) to np. w październiku
    poproszę o kartę i wtedy otrzymam na 2 lata, czyli
    standardowo. A tu bomba. Pani stwierdziła, że wtedy
    potraktują to jako kontynuacja i trzeba będzie za to zapłacić.
    Czy ktoś miał taką sytuację i czy da się to jakoś wygrać?

    --
    Pisząc do mnie, usuń cyfry z adresu.