  • Data: 2002-08-29 06:02:39
    Temat: Re: Jak PKOBP naciąga klientów
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:3D6DAABE.8020708@igo.wroc.pl...
    > Od wielu lat mam ROR w PKOBP. Na początku roku powiadomili
    > mnie, że mam do odebrania kartę Visa Electron. Nie
    > zamawiałem więc pomyślałem, że prowokują, reklamują. Wolno im.
    > Po kilku miesiącach sytuacja się powtórzyła. Nadal ich
    > ignorowałem [...ciach ]

    1. sprawdź w regulaminie jakie są zasady wydawania karty visa electron i czy
    nie jest ona przypadkiem obowiązkowa
    2. jeśli nie jest obowiązkowa i wydają ją "na życzenie" to "olej" ich i
    poczekaj aż pobiorą z konta kasę - wtedy złóż reklamację i zażądaj
    przedstawienia dokumentu na podstawie którego wydali ci kartę

    ja w kwietniu złożyłem dyspozycję rezygnacji z ich VC , ale oczywiście w
    czerwcu wznowili i pobrali opłatę
    więc napisałem reklamację i kasa wróciła na konto

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski