  • 31. Data: 2005-05-06 23:47:21
    Temat: Re: Jak kradnie MULTIBANK!!!
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 06 May 2005 23:19:04 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >W kodeksie cywilnym

    ooops, pomyłkowo wysłałem zamiast skasować. Cancel już poszedł.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 32. Data: 2005-05-07 07:00:09
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-05-06 18:14 i wtedy właśnie Duddus
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):
    > Sugerujesz, że jeśli wypełnię wniosek internetowy o otwarcie konta na dane
    > mojego nielubianego sąsiada i on też oleje żądanie zapłaty 100 zł , to trafi
    > za to do BIK-u?
    >
    > Oczywiście przykład czysto teoretyczny, bo swoich sąsiadów bardzo lubię, ale
    > moge wyobrazić sobie taką sytuację. I co wtedy się dzieje? Ktoś podał czyjeś
    > dane ( łącznie z np. peselem, bo znów tak trudno zdobyć nie jest takich
    > danych) i ta osoba ma się teraz tłumaczyć?

    Jakoś mi się nie chce wierzyć żeby bez podpisania umowy bank siał danymi
    osobowymi gdziekolwiek (a już napewno nie do BIK)

    Co do teoretycznego przykładu z sąsiadem to zrób tak a jak się sąsiad
    zorientuje zobaczysz po co jest ustawa o ochronie danych osobowych.

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,