  • 11. Data: 2005-08-29 15:21:17
    Temat: Re: Jak _pewnie_ odeslac token do vwbank'u?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > Jesteś pewien??? ;)

    Jestem. Czy KTOKOLWIEK dostał używany token?

  • 12. Data: 2005-08-29 17:00:14
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > /czy zwykla bomblowana koperta styka,

    Zgodnie zregulaminem można tylko osobiście agentowi.

  • 13. Data: 2005-08-29 17:37:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    .kolina napisał(a):

    > Zgodnie zregulaminem można tylko osobiście agentowi.

    A możesz zacytować fragment, na który się powołujesz?

    PS kto to ten "agent"?

  • 14. Data: 2005-08-29 18:14:17
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik ".kolina" <a...@s...com> napisał w wiadomości

    > Zgodnie zregulaminem można tylko osobiście agentowi.

    patrz, a mój pojechał poczta polską - token wrzucony do koperty razem z
    pismem z wypowiedzeniem umowy, polecony z potwierdzeniem obioru. I jakoś nie
    było problemu.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 15. Data: 2005-08-29 20:34:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-08-29 19:37- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Wojciech Nawara, gdy pisał(a):

    > A możesz zacytować fragment, na który się powołujesz?
    >
    > PS kto to ten "agent"?

    Zapewne osoba, której bank odmówił nadania statusu pokrzywdzonego...

    ;-)
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 16. Data: 2005-08-30 06:58:53
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dev958$fqd$1@news.elsat.net.pl...

    > Jestem. Czy KTOKOLWIEK dostał używany token?

    A skąd wiesz jak dostajesz token czy nie był używany??? A być może pracujesz
    w tym banku i wiesz jakie maja praktyki???
    Przecież wystarczy małe przeprogramowanie i token jak nowy generuje całkiem
    inne hasła.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 17. Data: 2005-08-30 10:56:02
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    a widziałeś kiedyś token?
    jak chciałbyś go przeprogramować?
    pewnie można go rozmontować i próbować zczytać algorytm z chipa, ale wątpię,
    żeby potem ten token działał.
    uwierz, że bank woli nie ryzykować posądzeń o wydawanie używanych tokenów.

    owszem, bank mógłby w systemie przeprogramować stary algorytm nowemu
    klientowi. i jeśli byłaby gwarancja, że nie było ingerencji w urzadzenie,
    nic nie stałoby na przeszkodzie. bezpieczeństwo by na tym nie ucierpiało.
    Pozdrawiam,
    fantomas

  • 18. Data: 2005-08-30 11:05:40
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "fantomas" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic nie stałoby na przeszkodzie. bezpieczeństwo by na tym nie ucierpiało.

    Przeczytałbyś wyżej to byś wiedział, że widziałem token i to jeszcze VW
    Banku.

    Czy ja widziałem token? a czy Ty studiujesz zabezpieczenia banków i znasz
    się na algorytmach??

    Skoro tak to tłumaczysz to czemu bankowi zależy na otrzymaniu nie
    uszkodzonego tokena? za naruszony w jakikolwiek sposób płacisz prowizje z
    TOIP.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 19. Data: 2005-08-30 11:18:59
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał:
    > Skoro tak to tłumaczysz to czemu bankowi zależy na otrzymaniu nie
    > uszkodzonego tokena? za naruszony w jakikolwiek sposób płacisz prowizje z
    > TOIP.

    może po to, żeby zarobić? bo jak nie wiadomo, o co chodzi, to pewnie o kasę.
    a poza tym, jak już powiedziałem, chcą uniknąć rozmontowywaina i prób
    odczytania algorytmu.
    konieczność zaplaty 100 (albo kolo tego) za zniszczenie zniechęci 90 %
    domorosłych odkrywców.
    im ten token jest do niczego nie potrzebny (jak skończy odliczać i pokazuje
    off,
    to nie każą odsyłać, to nie flaszka na piwo z kaucją). zapewne algorytm z
    chipa
    sie kasuje i już go nie odczytasz.
    zresztą VWB ostatnio wydaje nowy model tokena. więc stare (czarne,
    prostokątne)
    są im do niczego nie potrzebne.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 20. Data: 2005-08-30 20:33:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a poza tym, jak już powiedziałem, chcą uniknąć rozmontowywaina i prób
    > odczytania algorytmu.
    > konieczność zaplaty 100 (albo kolo tego) za zniszczenie zniechęci 90 %
    > domorosłych odkrywców.

    Ci akurat są zupełnie niegroźni
    i zapewne kończą zabawę w momencie gdy stwierdzą
    że token jest nierozbieralny (zalany)
    i nie nadaje się do 'domowego recyclingu' ;-)
    Natomiast ci bardziej zaawansowani
    raczej nie zniechęcą się takimi kosztami.