eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się sprawuje obsługa Aquariusa?Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
  • Data: 2002-11-02 08:36:31
    Temat: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Z opisu produktu wynika, że do obsługi klientów zarówno w oddziale jak i
    telefonicznie jest dedykowana obsługa.

    Czy moglibyście się podzielić doświadczeniami z tą obsługą:
    - czy różni się (w praktyce) od obsługi 'standardowej'
    - czy spełnia wasze oczekiwania

    Z niewiadomych powodów brak w Aquariusie komunikacji e-mailowej klient-bank
    - czy doskwiera wam to (zwłaszcza w obliczu problemów, reklamacji)?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1