  • 11. Data: 2006-04-07 09:26:15
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla BPH
    Od: Hal <h...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Bzdura .... w BPH są bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów, a w mBanku
    > tylko z Euronetu.

    a to tez bzdura :)

    ze wszystkich bankomatów wypłaty sa bezpłatne tylko dla posiadaczy konta
    Sezam MAX, dla reszty bezpłatne tylko z BPH i Euronetu.

    z kolei dla mBanku bezpłatne z Euronetu i WBKBZ jak sie nie mylę

    pzdr
    hal

  • 12. Data: 2006-04-07 09:35:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2006 10:01:01 +0200, mm napisał(a):

    > System będzie pekaosa - na 99%. Oni maja ten sam system, co jest w citi :)
    > tylko ze maja hasła jednorazowe.

    No to tragedia i porażka :(
    Pozostaje mieć nadzieję, że zgodnie z ostatnimi ustaleniami ktoś przejmie
    brand BPH i będzie kontynuował dotychczasową działalność... Inaczej
    faktycznie trzeba będzie pilnie szukać jakiegoś nowego banku.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 13. Data: 2006-04-07 09:47:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 7 Apr 2006 11:23:33 +0200, KrzysiekPP
    <k...@n...op.pl> wrote:

    >Bzdura .... w BPH są bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów, a w mBanku
    >tylko z Euronetu.

    Kłamiesz.
    1.
    "Zależy mi na (...) dostepnosci bankomatow (Krakow)"
    W Krakowie bankomaty Euronetu są dostępne.

    2.
    Również wypłaty z bankomatów BZ WBK są bezpłatne.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361

  • 14. Data: 2006-04-07 10:07:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    miecznik napisał(a):

    > Jaka jest różnica między CUF MultiBank, a Centrum Finansowym mBanku? Coraz
    > mniej zacierają się różnice ... Chyba tylko tyle, że w MultiBanku jest kasa,
    > a w mBanku nie ma. Ale co klientowi po kasie w Multi jak jest prowizja od
    > wpłaty i wypłaty, Lepiej już korzystać z wpłatomatu w Multi. A w mBanku też
    > jest taki wpłatomat.
    > Multi ma tylko przewagę jeśli chodzi o rachunki walutowe.

    Dla mnie przewaga jest to, ze znam taki oddzial Multi, w ktorym moge
    wszystko zalatwic. W innych bankach bywa roznie, a ja nie mam czasu na
    uzeranie sie z pracownikami idiotami, ktorych niekompetencja jest
    ogromna (w Multi tez tacy sa ale z nimi nie gadam).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2006-04-07 10:35:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 07 Apr 2006 11:47:31 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Kłamiesz.
    > 1.
    > "Zależy mi na (...) dostepnosci bankomatow (Krakow)"
    > W Krakowie bankomaty Euronetu są dostępne.

    Tak. Są też 2 bankomaty Raiffeisena...
    Chodzi o dostępność porównywalną z BPH - a niestety BPH w Krakowie jest
    bezkonkurencyjne, jeśli pominąć Fortisa który odpada z innych powodów :)

    Pozdrawiam,

  • 16. Data: 2006-04-07 11:03:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 7 Apr 2006 10:35:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Tak. Są też 2 bankomaty Raiffeisena...
    >Chodzi o dostępność porównywalną z BPH - a niestety BPH w Krakowie jest
    >bezkonkurencyjne, jeśli pominąć Fortisa który odpada z innych powodów :)

    Porównywalnej mieć nie będziesz. Za to dostępność Euronetu + BZ WBK
    uznaję za wystarczającą.
    Inna sprawa, po co komu gotówka?

  • 17. Data: 2006-04-07 11:29:28
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Chodzi o dostępność porównywalną z BPH - a niestety BPH w Krakowie
    > jest bezkonkurencyjne, jeśli pominąć Fortisa który odpada z innych
    > powodów :)

    Już nie przesadzaj. Sez@am to najgorszy badziew jaki znam. Ciągle coś nie
    działa, co rusz system kart jest offline i pokazuje dane sprzed trzech dni.
    Może i ma dużą funkcjonalność, ale co z tego, skoro nie działa poprawnie.
    Pekao napewno jest bardziej online niż sez@am, choć pewnie ma mniejsza
    funkcjonalność. Nie wiem jak wygląda pekao24, ale tragedii chyba nie ma. No
    i pewnie znacząca część bankomatów bph zostanie włączonych do sieci pekao.
    Podobnie Pl@net -może nie jest idealny, ale podstawową funkcjonalność ma i
    działa ok; i jest online do godziny 21.00 :). Póki co jest niewiele kont z
    bezpłatnymi bankomatami - epakiet, ing vip, boś, citi gold.... Żadna z tych
    ofert nie dobrego online'owego internetu.
    Zdecydowanie najlepszy internet ma MultiBank, ale oferta jest prawie
    identyczna do mBanku...
    Jeśli potrzebujesz bankomatów, dużej funkcjonalności + inetu online, to
    będziesz skazany na dwa konta. Np. mBank + epakiet.

  • 18. Data: 2006-04-07 11:32:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Tak. Są też 2 bankomaty Raiffeisena...
    > Chodzi o dostępność porównywalną z BPH - a niestety BPH w Krakowie jest
    > bezkonkurencyjne, jeśli pominąć Fortisa który odpada z innych powodów :)

    Trudno zeby BPH nie byl konkurencyjny w Krakowie skoro to bank krakowski...
    Tak samo jak BZWBK na Slasku (nie wiedziec czemu zwanym Dolnym...) i w
    Wielkopolsce
    Porownywalna dostepnosc zapewni ci tylko PKO BP - np. konto Inteligo

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2006-04-07 12:41:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2006 13:29:28 +0200, mm napisał(a):

    > Już nie przesadzaj. Sez@am to najgorszy badziew jaki znam.

    Cóż, jakoś miałem (i mam) okazję używać różnych systemów wwwbankingu
    i jeśli chodzi o funkcjonalność - to BPH jest absolutnie bezkonkurencyjny.

    > Ciągle coś nie działa, co rusz system kart jest offline i pokazuje dane
    > sprzed trzech dni.

    Jakoś ja się z tym od pewnego czasu nie spotykam. Informacje o kartach są
    aktualne, lista blokad już doszła. W innych bankach też się zdarzają
    mniejsze czy większe problemy - co chwila widzę jak tu ktoś klnie na bank
    bo jest przetwarzanie, konserwacja, przejściowe problemy i jeszcze inne
    dziwadła. W citibanku system jest do bani i zabezpieczony gorzej niż
    skarbonka postawiona przed domem, w Raiffeisenie coś czasami działa a
    czasami nie...

    > Może i ma dużą funkcjonalność, ale co z tego, skoro nie działa poprawnie.

    For me it works.

    > Pekao napewno jest bardziej online niż sez@am,

    jw. - dla mnie sez@m jest w wystarczającym stopniu online. To, że transakcje
    działają pn-pt od 8 do 20 jestem w stanie przeboleć.

    > Podobnie Pl@net -może nie jest idealny, ale podstawową funkcjonalność ma i
    > działa ok; i jest online do godziny 21.00 :).

    Dla mnie wystarczy że Pl@net nie działa pod linuxem i jest niewygodny jak
    cholera - w zasadzie nieużywalny...

    > Póki co jest niewiele kont z bezpłatnymi bankomatami - epakiet, ing vip,
    > boś, citi gold.... Żadna z tych ofert nie dobrego online'owego internetu.

    ING ma system najbardziej zbliżony funkcjonalnością do BPHowego - ale
    niestety jeszcze daleko...

    > Jeśli potrzebujesz bankomatów, dużej funkcjonalności + inetu online, to
    > będziesz skazany na dwa konta. Np. mBank + epakiet.

    Zobaczymy. Na razie liczę na to, że jednak system BPHowy zostanie... Po
    prostu ich pakiet usług najbardziej mi odpowiada: dobry online, naprawdę
    bezpłatna karta (bez żadnego bawienia się w straszenie banku że się
    odejdzie), wygodne i nieopodatkowane :) lokaty...

    Pozdrawiam,

  • 20. Data: 2006-04-07 12:41:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2006 13:32:02 +0200, Slawek Kos napisał(a):

> [...]
    > Wielkopolsce
    > Porownywalna dostepnosc zapewni ci tylko PKO BP - np. konto Inteligo

    PKO BP to w Krakowie porażka... Ze świecą można szukać ich bankomatów :)
    Euronetów szczęśliwie trochę jest - ale to jeszcze nie to co BPH...

    Pozdrawiam,