  • 21. Data: 2006-04-07 12:52:26
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla BPH
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie wiem jak wygląda pekao24, ale tragedii chyba nie ma.

    Uuuu, Panie. Tragedia... Od pierwszego dnia uruchomienia tegoż chyba raz
    zdarzyło się, że nie mogłem sie zalogować do Pekao24, a robię to częściej
    niż raz dziennie. Gorzej. Ni cholery nie ma (i pewno już nie będzie)
    podglądu do zleceń stałych (wg nomenklatury Pekao), które maja się dokonać.
    Odnośnie sasmego Pekao, to już poniżej dna - różne konta mam tam od prawie
    10 lat i z pięc razy zdarzyło mi się, że bankomat był "out of order", ale na
    ich szczęście tylko jeden raz był to bankomat samotny (nie stojący w parze z
    koleżanką/kolegą). Zaznaczam, że do odziałów raczej nie chadzam, powiedzmy,
    że raz na kwartał, więc 15 minut tracone w koleje na kwartał jestem w stanie
    przeboleć.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 22. Data: 2006-04-07 13:10:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > PKO BP to w Krakowie porażka... Ze świecą można szukać ich bankomatów :)
    > Euronetów szczęśliwie trochę jest - ale to jeszcze nie to co BPH...

    Jesli wierzyc w karty.pl, to jest 75 BPH, 46 Pekao, 44 Euronet i 39
    PKOBP.

    MJ

  • 23. Data: 2006-04-07 13:33:54
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    tragizujecie...
    mam konto i w Pekao, i BPH. Większość operacji dokonuje przez to drugie
    - po prostu jest bardziej przejrzyste
    Fakir

    Ps. martwi mnie inna rzecz - jak klienci BPH zostaną potraktowani w
    czasie podziału - nie uśmiecha mi sie zostać pod ramieniem państwa...

  • 24. Data: 2006-04-07 14:31:45
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Fakir porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ps. martwi mnie inna rzecz - jak klienci BPH zostaną potraktowani w
    > czasie podziału - nie uśmiecha mi sie zostać pod ramieniem państwa...
    Pod jakim ramieniem Panstwa? Pekao jest prywatne, resztka BPH tez
    przejdzie prawdopodobnie w rece prywatne (cos slyszalem o jakims
    belgijskim banku). A z tego co mowili w radiu, to klienci BPH maja
    dostac list z propozycja przejscia pod skrzydla pekao.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 25. Data: 2006-04-07 14:43:22
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    dzięki , to mnie uspokoiłeś :)

    Zostaje tylko dylemat co będzie korzystniejsze - Pekao czy okrojone BPH
    - no ale z decyzją trzeba poczekać na rozwój sytuacji
    Fakir.

  • 26. Data: 2006-04-07 17:55:27
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Darek wrote:

    > Nawet nie wiesz gdzie trafisz i już rumakujesz :) Moze zostaniesz w
    > BPH??
    > Spróbuj moze w Fortisie

    Fortis ma płatne polecenia zapłaty. mBank ma płatne przelewy. W sumie
    nic nie znalazłem, co dawałoby takie warunki (jednocześnie) jak BPH,
    czyli
    - bezpłatny niewielki debecik (tak na wszelki wypadek).
    - tanie karty płatnicze (choć i w BPH Maestro to porażka - 10 zł za
    karty dla małżonków)
    - bezpłatne przelewy i polecenia zapłaty.

    życzenie dodatkowe - bezpłatne wybieranie pieniędzy w bankomatach
    różnych sieci.

    W mojej miejscowości sa tylko bankomaty: obu peków, spółdzielczy (SGB) i
    BPH, stąd takie życzenie.
    Na razie za złoty sezam i karty bulę 30 zł i tak naprawdę nie widzę
    niestety alternatywy...
    Teraz liczę, że zaproponują coś ciekawszego, gdy będą chcieli przeciągać
    klientów.
    Na dłuższą metę nie chcę płacić tyle za wygodę (bo ten system bankowości
    elektroniczej podoba mi się i przyzwyczaiłem się).

    Leszek

  • 27. Data: 2006-04-07 18:18:40
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Sebastian Maliszczak" <b...@c...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:e140br$10h$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Witam
    >
    > W zwiazku z fuzja BPH + PEKAO SA poniewaz PEKAO nie trawie szukam nowego
    > banku dla siebie i zony. Co proponujecie ? W mbanku mam konto ale traktuje
    > je glownie jako konto zapasowe. Myslalem o Multibanku, czy jest cos
    > lepszego ?

    Wlasnie bede rezygnowal z Multi. A powody? Od jakiegos czasu Multi ma coraz
    gorsza oferte w porowaniu z mB. Kiedys mB to byl taki okrojony Multi.
    Dzisiaj
    oferta mB jest coraz szersza a Multi jakby stanal w miejscu. W Krakowie jest
    tylko jeden oddzial. Od niedawna oplaty za wplaty/wyplaty w kasie sa
    zniechecajace
    do korzystana.
    Zamierzam otworzyc Ekonto Pro w Lukasie.
    W mB bede mial fundusze, ktore dotychczas byly w Multi.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 28. Data: 2006-04-07 19:47:45
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 07 Apr 2006 10:06:24 +0200, mm napisal/a:

    > Różnice będa się zacierać............. aż w końcu połączą te dwa
    > stwory :)
    i będą się nazywać BPH ;)

  • 29. Data: 2006-04-10 06:11:41
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message e15n6v$cn0$...@a...news.tpi.pl, Maciej Loret
    <m...@p...pl> wrote:

    > Uuuu, Panie. Tragedia... Od pierwszego dnia uruchomienia tegoż chyba
    > raz zdarzyło się, że nie mogłem sie zalogować do Pekao24, a robię to
    > częściej niż raz dziennie. Gorzej. Ni cholery nie ma (i pewno już nie
    [...]

    Pekao24 ma dużą wadę: historia rachunku zaledwie z 3 ostatnich
    miesięcy. Przelewy bodajże z 6, ale co z tego, skoro nie da się
    wydrukować potwierdzenia?
    Poza tym jak dla mnie się sprawdza - ale nie mam dyżych wymagań.

    Miroo

  • 30. Data: 2006-04-10 11:17:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pekao24 ma dużą wadę: historia rachunku zaledwie z 3 ostatnich
    > miesięcy.

    Mogoby być, ale konieczne nie jest, bo sa papierowe i zawsze mozna wrócić.

    > Przelewy bodajże z 6, ale co z tego, skoro nie da się
    > wydrukować potwierdzenia?

    A do czego to drukowanie potwierdzeń potrzebne?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret