  • 1. Data: 2009-04-04 16:15:05
    Temat: Jakie fundusze akcyjne/hybrydowe warto?
    Od: "Jakub" <k...@i...pl>

    Witam

    Może bez zachwytów i zarzekania się "hossa!! hossa!!" ale możliwie wzrosty
    po zakończeniu szczytu G20 pewnie nagonią (nagoniły już?) gro kapitału
    zagranicznego do Polski.

    Myślę, że warto zatem wejsc w fundusze inwestycyjne inwestujące w akcje - no
    własnie. Które fndusze z własnego doświadczenia polecacie i gwarantują
    istotnie dywersyfikację alokowanych środków?

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za dyskusję/sugestie/informacje.
    Jakub.

  • 2. Data: 2009-04-04 17:34:02
    Temat: Re: Jakie fundusze akcyjne/hybrydowe warto?
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jakub wrote:

    > Może bez zachwytów i zarzekania się "hossa!! hossa!!" ale możliwie wzrosty
    > po zakończeniu szczytu G20 pewnie nagonią (nagoniły już?) gro kapitału
    > zagranicznego do Polski.

    Gdyby tak bylo zlotowka by sie wzmocnila duuzo mocniej niz teraz. Mimo
    wszystko zalecana ostroznosc ;)

    --
    in

  • 3. Data: 2009-04-04 19:07:13
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 04-04-2009 o 18:15:05 Jakub <k...@i...pl> napisał(a):

    > - no własnie. Które fndusze z własnego doświadczenia polecacie i
    > gwarantują istotnie dywersyfikację alokowanych środków?

    są jakies takie zrównoważone. A dywersyfikuja tak, że w bessie kupe kasy
    straciły.
    Zobacz sobie na bankierze zwrot 1r.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-04-05 10:51:18
    Od: " miszczkierownicy" <h...@g...pl>

    Jakub <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > istotnie dywersyfikację alokowanych środków?
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za dyskusję/sugestie/informacje.

    jesli fundusze to tylko akcji
    lepszym rozwiazaniem od zrownowazonych fundow jest kombinacja fund akcji +
    lokaty lub inne instrumenty bez ryzyka

    jesli fund akcji to skarbiec (akcja albo NE) albo arka

    pzdr