  • 31. Data: 2010-06-15 13:25:53
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 15 Cze, 14:07, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo o numerze 667e13fd-d553-48a1-b26a-
    > f...@b...googlegroups.com
    >  z dnia: wtorek 15 czerwca 2010 12:52
    >  sygnowane: Jarek Andrzejewski

    > Poczta wewnętrzna? A co to?

    To taka poczta dostępna po zalogowaniu, służąca do komunikacji z
    bankiem. Coś, co było od początku w OE PBG S.A. (aka Telepekao 24), a
    o czym nie słyszeli użytkownicy mBanku :-)

    > Oddziały są mi średnio potrzebne. Gotówkę wpłacam we wpłatomatach. W

    niejeden post już był w tej grupie na temat "automatów białkowych"
    działających Inaczej" w razie reklamacji i bardziej skomplikowanych
    spraw w mBanku. A i (niedziałającym) wpłatomatom się obrywało.
    Nie twierdzę, że są to częste problemy, ale istnienie oddziałów pomaga
    w ich przezwyciężeniu.

    > Więc jakbym chciał wpłacać w Lukasie, to bym miał przesrane. A do tego brak

    dlatego jeszcze eurobank mam i ten tandem całkiem dobrze działa.

    > W ogóle jestem zwolennikiem ograniczenia gotówki, a całą resztę można sobie
    > zrobić zdalnie i tak powinno być.

    zgadzam się.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2010-06-15 15:46:49
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-06-15 15:17, MrMrooz pisze:
    > z...@o...pl napisał(a):
    >
    > ..> czy jednak można AD 2010 założyć w PL rachunek podający dwa imiona
    > Spokojnie można - tylko musi być dwóch właścicieli takiego konta. Choćby w
    > Lukasie.

    Podejrzewam również, że podobny efekt można by uzyskać wypełniając
    kwitek w odpowiedni sposób i wpłacając np. na poczcie.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 33. Data: 2010-06-15 17:26:33
    Od: z...@o...pl

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości

    > większy procent niż ekonto

    jak ktoś pragnie mieć w mBanku i konto wspólne i konto osobiste
    to wtedy każda z osób zakłada sobie indywidualne Izzy
    a oboje zakładają wspólne ekonto (bo ekonto można mieć tylko
    jedno: masz wspólne nie założą indywudualnego i na odwrót)

  • 34. Data: 2010-06-16 09:17:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo o numerze 435378fe-
    c...@j...googlegroups.
    com
    z dnia: wtorek 15 czerwca 2010 15:25
    sygnowane: Jarek Andrzejewski

    > To taka poczta dostępna po zalogowaniu, służąca do komunikacji z
    > bankiem. Coś, co było od początku w OE PBG S.A. (aka Telepekao 24), a
    > o czym nie słyszeli użytkownicy mBanku :-)

    A o tym generatorze spamu piszesz. Żadna radość jak dla mnie. Spamy mi tam
    przysyłają, a jak piszę, że nie chcę, to nie odpowiadają.

> [...]
    > spraw w mBanku. A i (niedziałającym) wpłatomatom się obrywało.
    > Nie twierdzę, że są to częste problemy, ale istnienie oddziałów pomaga

    No u mnie nie pomaga, bo oddziały są otwarte w godzinach pracy. Więc wadliwy
    (i owszem) wpłatomat i tak jest lepszy niż oddział w dziwnych godzinach i
    bez miejsc parkingowych.

    > dlatego jeszcze eurobank mam i ten tandem całkiem dobrze działa.

    Eurobank też ma jakieś dziwne tokeny i chyba nie ma kont dla DG?

    --
    Jego Ponura Bladoszarość
    mgr inż. inż. Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2010-06-16 09:23:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo o numerze 6...@n...onet.pl
    z dnia: wtorek 15 czerwca 2010 14:43
    sygnowane: z...@o...pl

    > poważnie, nie da sie zrobić przelewu z podwójnym nadawcą?

    No system musiałby przewidywać n danych nadawcy.

    > kiedyś otrzymałem na firmowe konto wpływ od
    > nadawcy (użyję innych imion i nazwisk): "Ewa Kowalska i Piotr Nowak"

    Ale to dostałe z 1 nadawcą. Tylko tak wpisano w dane. Adres też był pewnie

    Kwiatowa 12 i Naczyńskiego 23
    44-100 Gliwice i 41800 Zabrze

    Więc jest to sztuczne wpisywanie w pojedyncze pola podwójnych danych. Ale to
    nie jest naturalne dla systemu.

  • 36. Data: 2010-06-16 11:38:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Cze, 11:17, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A o tym generatorze spamu piszesz. Żadna radość jak dla mnie. Spamy mi tam
    > przysyłają, a jak piszę, że nie chcę, to nie odpowiadają.

    Spamu w LB jest na pewno mniej niż w mBanku. Nie wiem, o co ich
    wypytywałeś, ale na wszystkie moje pytania, reklamacje i uwagi
    (pewnie przez parę lat z 10 ich było) otrzymywałem rzeczowe odpowiedzi
    (choć nie zawsze zgodne z moim stanowiskiem :-).

    > No u mnie nie pomaga, bo oddziały są otwarte w godzinach pracy. Więc wadliwy
    > (i owszem) wpłatomat i tak jest lepszy niż oddział w dziwnych godzinach i
    > bez miejsc parkingowych.

    zgadzam się z tym; jak już wspomniałem - używam w tym celu EB.

    > Eurobank też ma jakieś dziwne tokeny i chyba nie ma kont dla DG?

    W EB można mieć taki sam token, jak w LB lub token w telefonie (ja mam
    teraz ten drugi). A kont do DG chyba rzeczywiście nie mają.

    > mgr inż. inż. Przemysław Adam Śmiejek

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski
    (też mgr inż., a do tego nawet sierżant podchorąży :-) - a co mi tam,
    pochwalę się)