-
21. Data: 2009-03-18 17:52:10
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 13:38, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
> Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!
bradley.st siedzi cicho, czeka na rezultaty i sie nie wypowiada. :) Na
razie.
Natomiast jesli bedzie powod, to bradley.st obrzuci Pewien Bank gnojem
rowno i po calosci. :D
-
22. Data: 2009-03-18 17:56:32
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 13:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego
> sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla
> niego to normalnosc.
Moment, nie lapie glebi tego procesu.
Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5,
czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za
"przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne
wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem
"niezaleznie" testuje siebie i konkurencje?
-
23. Data: 2009-03-18 18:02:40
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "MK" <m...@i...pl>
"bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
news:4ae76f26-3dc7-4079-a9a9-6053e57992c6@c36g2000yq
n.googlegroups.com...
>
> Moment, nie lapie glebi tego procesu.
>
> Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5,
> czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za
> "przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne
> wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem
> "niezaleznie" testuje siebie i konkurencje?
Nie czytalem tego calego raportu, bo MSIE mi sie wywala przy probie jego
otwarcia ;). Na stronie Aliora jest insormacja o tym, ze jest to badanie
mystery shopper. Mialem kiedys okazje zapoznac sie z czyms takim i wiem, ze
firma ktora zleca badanie sama moze ustalic elementy ankiety oraz ich
punktacje. Takie badanie robi sie na cele wewnetrzne, wiec jesli jego
przeprowadzenia nie oplacila firma je przygotowujaca to sadze, ze w ogole
porownywac wyniki jednego banku z wynikami drugiego...
MK
-
24. Data: 2009-03-18 18:03:45
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: BK <b...@g...com>
On 18 Mar, 18:47, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
>
> > całość raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_ob
slugi_w_polsce_2008...
>
> Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D
> ("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?)
>
> No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja
> dziekuje za taki raport. :D
Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.
Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.
-
25. Data: 2009-03-18 18:14:05
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 14:03, BK <b...@g...com> wrote:
> Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.
>
> Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.
Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to
jakas lipa"!
Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
odziezy najwyzszej jakosci.
Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy
operuja na polskim rynku.
A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z
meblami. :)
Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje.
-
26. Data: 2009-03-18 18:20:24
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: BK <b...@g...com>
On 18 Mar, 19:14, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> On 18 Mar, 14:03, BK <b...@g...com> wrote:
>
> > Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.
>
> > Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.
>
> Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to
> jakas lipa"!
> Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
> odziezy najwyzszej jakosci.
>
> Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy
> operuja na polskim rynku.
> A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z
> meblami. :)
>
> Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje.
A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
"Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
ta firme stworzyla ;)
-
27. Data: 2009-03-18 18:26:00
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
BK wrote:
>
> A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
> poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
> "Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
> ta firme stworzyla ;)
A ja myślałem, że od grupy klientów którzy u nich te wypasione meble za
kosmiczne sumy kupują.
W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których
te meble się prezentują przyzwoicie.
-
28. Data: 2009-03-18 18:30:22
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "MarekZ" <m...@i...pl>
Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cf7a7a92-289a-405d-ab25-a0089799bee2@d19g2000yq
b.googlegroups.com...
> Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
> odziezy najwyzszej jakosci.
Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach
produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba
odnosić do realiów w PL a nie w US.
-
29. Data: 2009-03-18 18:31:56
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 14:20, BK <b...@g...com> wrote:
> A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
> poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
> "Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
> ta firme stworzyla ;)
Alez ja "biore poprawke". I dlatego PYTAM, jesli o czyms nie mam
pojecia. :) No chyba, ze "branie poprawki" ma sie jakos inaczej
przejawiac?
"Niezalezny raport" od poczatku nie budzil mojego zaufania, a na
marketingowy BS mam uczulenie - pod kazda szerokoscia geograficzna.
-
30. Data: 2009-03-18 18:44:11
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 14:30, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach
> produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba
> odnosić do realiów w PL a nie w US.
Nie mam absolutnie zadnego pojecia na temat produktow Diesel.
W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".
Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?