-
31. Data: 2009-03-18 18:49:07
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>
bradley.st wrote:
> W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
> dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
> bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".
Ja z obslugi Levis'a zadowolony nie bylem - ale rzadko tam bywam.
> Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
> jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?
tak, raport obrazuje jakosc obslugi - a nie oferty/produktu
-
32. Data: 2009-03-18 18:49:10
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: BK <b...@g...com>
On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
> jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?
A to juz inna sprawa ;-)
-
33. Data: 2009-03-18 18:50:10
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: BK <b...@g...com>
On 18 Mar, 19:26, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
> W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których
> te meble się prezentują przyzwoicie.
Przesadzasz ;)
-
34. Data: 2009-03-18 18:55:31
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 14:49, BK <b...@g...com> wrote:
> On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
>
> > Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
> > jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?
>
> A to juz inna sprawa ;-)
I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde
bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D
-
35. Data: 2009-03-18 21:01:13
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
szczurwa <s...@g...com> writes:
> Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
> musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
> wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
> obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
Szczerze mowiac, wolalbym cos takiego niz "bo system dzis ma zly humor"
itp. Ciekawe tylko czy po (skutecznej) obronie doradca wciaz bedzie
doradzal w tym samym banku.
--
Krzysztof Halasa
-
36. Data: 2009-03-18 21:36:29
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: BK <b...@g...com>
On 18 Mar, 19:55, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> On 18 Mar, 14:49, BK <b...@g...com> wrote:
>
> > On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
>
> > > Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
> > > jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?
>
> > A to juz inna sprawa ;-)
>
> I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde
> bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D
No przeciez nie twierdze, ze jestem nieomylny ;-))))
-
37. Data: 2009-03-19 12:57:26
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>
W salonach levisa to panienki jakieś takie dziwne fucktycznie.....
JaC
-----
> "Levi's: 2.00"
-
38. Data: 2009-03-21 22:41:56
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "Beniowa" <p...@i...public>
Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478@v39g2000yq
m.googlegroups.com...
> Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
> porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
> miejsce drugie (na 23 mozliwe).
[ciach]
> Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
> druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie
musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank
Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas
trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze
stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal),
z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas
dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci
zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch
telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich
systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo
to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata,
zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale
zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl.
Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.
Na przeciwleglym biegunie postawilbym Raiffeisena. Naotwierali tych nowych
placowek i terez przez telefon niewiele mozna zalatwic Chociaz podoba mi
sie, ze maja tez konto z darmowymi bankomatami. Jak mnie Multi zniecheci, to
moze przeniose tam konto nr 2.
Pozdrawiam, Beniowa
-
39. Data: 2009-03-21 23:05:58
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:
> A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
> element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie
> musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank
> Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas
> trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze
> stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal),
> z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas
> dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci
> zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch
> telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich
> systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo
> to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata,
> zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale
> zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl.
> Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.
Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?
-
40. Data: 2009-03-21 23:31:21
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "Beniowa" <p...@i...public>
Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:93d56657-020e-4918-b74b-6770ef026b41@o36g2000yq
h.googlegroups.com...
> On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:
> Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
> z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
> bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?
Masz na mysli Alior ?
Nie wiem, czy tak jest, chodzilo mi raczej o to, ze jezeli co najwyzej
oferuja to, co Fortis, to nie ma dla mnie sesnu zmieniac.
Pozdrawiam z tej strony Atlantyku :-), Beniowa