eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankach › Re: Jakość obsługi w bankach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!v39g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakość obsługi w bankach
    Date: Wed, 18 Mar 2009 11:44:11 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 15
    Message-ID: <3...@v...googlegroups.com>
    References: <4...@v...googlegroups.com>
    <gpr9os$q48$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gprc4p$3bf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <0...@p...googlegroups.com>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <c...@d...googlegroups.com>
    <gpre61$t9d$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1237401851 7120 127.0.0.1 (18 Mar 2009 18:44:11 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Mar 2009 18:44:11 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v39g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480075
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18 Mar, 14:30, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach
    > produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba
    > odnosić do realiów w PL a nie w US.

    Nie mam absolutnie zadnego pojecia na temat produktow Diesel.

    W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
    dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
    bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

    Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
    jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1