eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Raiffeisenie i obsłudzeJeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
  • Data: 2012-06-26 19:05:14
    Temat: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Od: pI <u...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
    kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków
    promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować
    infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi,
    że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też
    uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy
    telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
    innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję
    telefoniczną...

    Dziś dostałem list z odpowiedzią, papier ładny, z lepszą gramaturą ;)
    Treść wykazująca, że nikt się nie pofatygował sprawdzić historii
    rachunku, tylko wkleił (wkleiła bo podpisała się pani) szablonową
    odpowiedź z fragmentem regulaminu promocji, kiedy wypłacą premie.
    Najbardziej podoba mi się fragment "Wyrażamy nadzieję, że przekazane
    informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie
    mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym
    dodatkowe pytania.

    --
    Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okazały się pomocne.
    pI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1