eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Raiffeisenie i obsłudzeRe: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
  • Data: 2012-06-26 20:57:37
    Temat: Re: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "pI" <u...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:ce9khd5kmz1c.dlg@atpa.org...
    >
    > Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
    > kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków
    > promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować
    > infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi,
    > że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też
    > uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy
    > telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
    > innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję
    > telefoniczną...
    >
    > Dziś dostałem list z odpowiedzią, papier ładny, z lepszą gramaturą ;)
    > Treść wykazująca, że nikt się nie pofatygował sprawdzić historii
    > rachunku, tylko wkleił (wkleiła bo podpisała się pani) szablonową
    > odpowiedź z fragmentem regulaminu promocji, kiedy wypłacą premie.
    > Najbardziej podoba mi się fragment "Wyrażamy nadzieję, że przekazane
    > informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie
    > mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym
    > dodatkowe pytania.
    >

    Miałem identycznie jak ty. Też pani dopytywała jaką drogą mają udzielić
    odpowiedzi, to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem oczywiście na papierze
    taką samą "kalkę" jak i ty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1