-
From: pI <u...@1...pl>
Subject: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
Newsgroups: pl.biznes.banki
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: Tue, 26 Jun 2012 19:05:14 +0200
Message-ID: <c...@a...org>
NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
X-Trace: news.home.net.pl 1340730425 212.85.112.42 (26 Jun 2012 19:07:05 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 23
X-Authenticated-User: pi.termoperfekt
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:574321
[ ukryj nagłówki ]
Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków
promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować
infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi,
że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też
uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy
telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję
telefoniczną...
Dziś dostałem list z odpowiedzią, papier ładny, z lepszą gramaturą ;)
Treść wykazująca, że nikt się nie pofatygował sprawdzić historii
rachunku, tylko wkleił (wkleiła bo podpisała się pani) szablonową
odpowiedź z fragmentem regulaminu promocji, kiedy wypłacą premie.
Najbardziej podoba mi się fragment "Wyrażamy nadzieję, że przekazane
informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie
mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym
dodatkowe pytania.
--
Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okazały się pomocne.
pI
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.12 19:09 pI
- 26.06.12 20:28 Pan Sowa
- 26.06.12 20:52 wiatrak
- 26.06.12 20:57 wiatrak
- 26.06.12 21:14 michalis
- 26.06.12 22:30 pI
- 26.06.12 22:58 gral
- 26.06.12 23:23 T.F.
- 27.06.12 09:31 wiatrak
- 27.06.12 13:23 Eneuel Leszek Ciszewski
- 27.06.12 13:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 27.06.12 13:31 Eneuel Leszek Ciszewski
- 27.06.12 13:34 Eneuel Leszek Ciszewski
- 27.06.12 13:35 Eneuel Leszek Ciszewski
- 30.06.12 10:42 michalis
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?