  • 1. Data: 2009-04-30 13:42:06
    Temat: czy przelewy na pewno są bez udziału człowieka ?
    Od: "Jon Don Ton" <j...@g...com>

    jesli jest tak jak w temacie to niech mi ktos wyjasni taką kwestię:
    przelewam internetowo z ING do mbanku z własnego konta na własne, pisze
    adres swój, chociaż nie muszę i w iNG pisze:

    ul. Piotrowskiego 2/2

    loguje sie do mBanku patrze na przelew przychodzący OD:

    ul. Piotrowska 22

    wykonałem 10 przelewów w ciągu miesiąca i 7 razy jest jak wyżej, 3 razy
    prawidłowo

  • 2. Data: 2009-04-30 14:56:00
    Temat: Re: czy przelewy na pewno są bez udziału człowieka ?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Jon Don Ton <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > ul. Piotrowska 22
    >
    > wykonałem 10 przelewów w ciągu miesiąca i 7 razy jest jak wyżej, 3 razy

    opcja druga:
    string_replace :-)

  • 3. Data: 2009-04-30 15:44:22
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > opcja druga:
    > string_replace :-)

    ale ciekawe czemu raz dziala a innym razem nie ?

  • 4. Data: 2009-04-30 16:45:48
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent MarcinF nadaje:

    > ale ciekawe czemu raz dziala a innym razem nie ?

    Może faktycznie działa tam jakiś interfejs białkowy? W końcu stażyści
    nie mogą bez przerwy sortować ulotek... ;-)

  • 5. Data: 2009-04-30 16:51:09
    Od: Ra <a...@a...com>

    Jon Don Ton pisze:
> [...]
    >
    > ul. Piotrowska 22
    >
    > wykonałem 10 przelewów w ciągu miesiąca i 7 razy jest jak wyżej, 3 razy

    Przy wysyłaniu przelewu możesz wypełnić pola _od_kogo_ ? Przecież to
    powinno być brane z systemu

  • 6. Data: 2009-04-30 17:50:46
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Ra" <a...@a...com> wrote in message news:gtckp6$oah$1@node2.news.atman.pl...

    > Przy wysyłaniu przelewu możesz wypełnić pola _od_kogo_ ? Przecież to powinno
    > być brane z systemu

    No wlasnie. To 'od kogo' przychodzi przelew jest niezmienne, te dane sa zawsze
    takie same.

  • 7. Data: 2009-04-30 18:11:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 18:51:09 +0200, Ra napisał(a):

    > Przy wysyłaniu przelewu możesz wypełnić pola _od_kogo_ ? Przecież to
    > powinno być brane z systemu

    a są banki gdzie jest taka możliwość wypełnienia pola _od_kogo_ ????
    testowałem kilka banków i żaden nie miał takiej opcji...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 8. Data: 2009-04-30 18:32:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> writes:

    > a są banki gdzie jest taka możliwość wypełnienia pola _od_kogo_ ????
    > testowałem kilka banków i żaden nie miał takiej opcji...

    Nie wiem czy _teraz_ jest, ale swego czasu (dawno temu) mbank pozwalał.

    KJ

    --
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 9. Data: 2009-04-30 18:33:31
    Od: "p" <...@r...tu>

    Użytkownik "Jon Don Ton" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    o.pl...
    > wykonałem 10 przelewów w ciągu miesiąca i 7 razy jest jak wyżej, 3 razy
    > prawidłowo

    Czasami są błędy transmisji KIR
    Wtedy ludzie rozszyfrowują treści ze szczątkowych danych zapasowych.

  • 10. Data: 2009-04-30 18:37:39

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gtcpk0$9t8$1@inews.gazeta.pl...
    > a są banki gdzie jest taka możliwość wypełnienia pola _od_kogo_ ????

    On wysyła do siebie, wypisuje DO kogo i czyta DO kogo, a nie OD kogo