    From: " Anna" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK - i kłopoty...
    Date: Fri, 11 May 2007 06:22:16 +0000 (UTC)

    Witam,

    spłacałam /czasem nieregularnie/ limit na karcie, raty były po około 340 zł
    z ubezpieczeniem, limit 5500 zł przez rok. Przychodziły wyciągi, na których
    wyrażnie była określona kwota odsetek, opłat i tzw."kapitału"
    Kilka miesięcy temu rozmawiałam z windykacją i powiedziano mi, że nadal
    mam...5500 zł do spłaty, i że większość wpłąt poszła na odsetki...Jak to
    jest z tymi KK?
    I co ciekawe, nie chcą mi dać wyciągu za rok całości spłat, wraz ze sposobem
    ich zaksięgowania...Czy mają takie prawo? Na wyciągach są tylko takie
    informacje:
    ubezpieczenie - 30 zł
    odsetki - 160 zł
    kapitał - 140 zł
    plus jakieś opłaty...

    Od około 2-ch miesięcy mam kłopoty z pracą /firmy współpracujące drastycznie
    zmniejszyły zamówienia, a nowych klientów jeszcze nie mam - mam małą firmę
    usługową/, utrzymuję się teraz z dziećmi głównie z alimentów. Bank przysłał
    mi przed weekendem pismo w sprawie spłaty zaległości /niecałe 2 raty/grożąc
    windykacją przedsądową lub - żebym zadzwoniła do banku, jesli nie mogę teraz
    spłacać rat...Dzwoniłam, ale nikt w windykacji nie odbierał, na 8-go nie
    dostałam następnego wyciągu i blankietu do spłaty.

    Czy mogli oddać już sprawę do sądu? czy też da się jeszcze coś wynegocjować
    z terminem spłaty? Wczoraj dostałam zamówienie, więc z tydzień dostanę
    gotówkę.
    Czy takie ubezpieczenie od straty pracy coś da w moim przypadku?
    Ubezpieczyciel to Cardif.

    Czy ktoś miał podobną sytację? Proszę o jakieś wskazówki.