  • 1. Data: 2009-04-10 19:41:15
    Temat: Kapitał zakładowy banków - gdzie szukać ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy jest jakieś zbiorcze zestawienie kapitału zakładowego poszczególnych
    banków ? Oczywiście na stronie każdego banku można się doszukać takich
    informacji ale jest to dosyć dużo roboty.

    Z ciekawości prześwietliłem banki, z którymi miałem coś do czynienia :

    BRE - 123 763 528,00 PLN,
    Millenium - 849 181 744,00 PLN,
    Bank Handlowy - 522 638 400, 00 PLN,
    PKO BP - 1 000 000 000, 00 PLN,
    Peako - 262 121 629,00 (z tym nie miałem nigdy nic wspólnego)
    BGŻ - 43 136 764,00 PLN,
    ING - 130 100 000,00 PLN,
    Raiffeisen - 998 018 370,00 PLN,
    Alior - 500 000 000 PLN (z nimi jeszcze też nic nie miałem wspólnego).

    Trochę mnie to zaskoczyło ponieważ nie sądziłem, że BRE i ING mają tak
    mało, a Raiffeisen tak dużo.

    --
    Mithos