  • 1. Data: 2008-12-30 23:53:22
    Temat: tran$fer kasy z USA do PL
    Od: "a...@n...pl" <a...@n...pl>

    Decyzja właśnie zapadła - bliska mi osoba po kilkunastu latach pobytu tam
    (USA) właśnie postanowiła wrócić. Pojawiło się kilka problematycznych
    kwestii do rozwiązania - m.in., w jaki sposób przelać pieniądze (kwoty
    >100kU$D) stamtąd - tu, tak, aby było to:
    a) najmniej kłopotliwe,
    b) najmniej kosztowne,
    c)szybko.

    Jeśli możecie podzielić się spostrzeżeniami w tej materii to byłoby bardzo
    miło (ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych problemów oraz co
    szczególnie ważne *kosztów*).

    pzdr.

    EDIT:
    Za bezcenne :) rady "to przejdź się do banku i zapytaj" z góry bardzo
    serdecznie dziękuję - i tak zapewne za czas jakiś tam się pofatyguję.

  • 2. Data: 2008-12-31 00:21:40
    Temat: Re: tran$fer kasy z USA do PL
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@n...pl wrote:
> [...]
    > tam (USA) właśnie postanowiła wrócić. Pojawiło się kilka
    > problematycznych kwestii do rozwiązania - m.in., w jaki sposób przelać

    czekiem

  • 3. Data: 2008-12-31 00:58:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <a...@n...pl> wrote in message news:op.umz1y8xbai50gb@rm...
> [...]
    >
    > Jeśli możecie podzielić się spostrzeżeniami w tej materii to byłoby bardzo
    > miło (ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych problemów oraz co

    Darmowy przelew miedzy Citi US i Citi PL.

    MK

  • 4. Data: 2008-12-31 01:05:39
    Od: "bradley. st" <b...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Darmowy przelew miedzy Citi US i Citi PL.

    Prawie darmowy. $8

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=e_cgt
    _kraje

  • 5. Data: 2008-12-31 01:10:56
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    witek wrote:

    > czekiem

    Chyba gorzej nie mogles doradzic.

  • 6. Data: 2008-12-31 03:26:28
    Od: "Pafnucy" <g...@o...pl>

    > Darmowy przelew miedzy Citi US i Citi PL.
    >
    > MK

    hmmm dobrze wiedziec bo np. wysylajac pieniadze za posrednictwem Bank Of
    America do Getin Banku placisz 45$ bankowi w usa za operacje i cos jeszcze
    popiera getin ale nie wiem dokladnie ile.
    takze tu tez masz jakies porownanie.Kasa jest na drugi dzien w banku w
    Polsce.Ciekawym jestem czy przesylajac na raz taka duza sume moze ktos sie
    doczepic?????

  • 7. Data: 2008-12-31 05:04:10
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Pafnucy wrote:

    > Ciekawym jestem czy przesylajac na raz taka duza sume moze ktos sie
    > doczepic?????

    Skarbowke masz na bank na karku :)

    --
    in

  • 8. Data: 2008-12-31 06:20:08
    Od: "Pafnucy" <g...@o...pl>

    > Skarbowke masz na bank na karku :)

    to moze rozbic ta sume na mniejsze operacje? - jak jest z ta skarbowka?

  • 9. Data: 2008-12-31 11:16:46
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pafnucy" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to moze rozbic ta sume na mniejsze operacje? - jak jest z ta skarbowka?

    Nie będzie wiedzieć o istnieniu tego przelewu.

    marekz

  • 10. Data: 2008-12-31 13:15:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Pafnucy" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie będzie wiedzieć o istnieniu tego przelewu.
    >
    > marekz

    no chyba, że ktoś banku (przyjmującym przelew) stwierdzi, że transakcja
    jest "niestandardowa" i zgłosi stosownym służbom

    --
    pozdrawiam
    RobertS