  • 11. Data: 2010-01-18 06:12:28
    Temat: Re: Klineci zlapali bandyte podczas napadu na bank
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    pmlb pisze:

    > Ja nie wiem czy nie bylo ryzyka, ale pamietam z opisow akcje w centrum
    > handlowym w Opolu gdzie padly strzaly. Poza tym karteczka to nie bron, a
    > czasem mozna sie naciac, ze ktos ma atrape a okaze sie to bron ostra. I
    > pamietaj, zadna kasa nie jest warta zycia ludzkiego! ZADNA. Jesli wg.
    > jest to ile kosztuje zycie?

    Aleś-się rozemocjonował!
    To zależy czyje i dla kogo :)
    Moje życie dla mojej rodziny jest warte tyle, ile będę w stanie do końca
    życia zaoszczędzić.
    Dla mojej żony - coraz więcej (bo stając się coraz starszą - coraz
    trudniej jej będzie znaleźć stosownego następcę)
    Dla państwa moje życie jest warte tyle, ile podatków wpłacę do końca
    życia (minus emerytura i koszty innych świadczeń)
    Życie socjalisty (międzynarodowego czy narodowego) ma wartość ujemną.
    Dla każdego.

    A własność ma być prawem "świętym". Należy do praw nadrzędnych. Człowiek
    ma prawo bronić swojej własności wszelkimi dostępnymi środkami.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 12. Data: 2010-01-18 08:13:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bzdreg" news:hj0u4e$ql$1@news.onet.pl

    > A własność ma być prawem "świętym". Należy do praw nadrzędnych. Człowiek
    > ma prawo bronić swojej własności wszelkimi dostępnymi środkami.

    Szkoda, że niekiedy się nie da a jak już złapiesz złodzieja i mu sam
    wymierzysz sprawiedliwość to potem masz problemy... No ale co innego uczciwy
    człowiek ma robić jak wie, że za drobne występki do prac publicznych
    (sprzątanie ulic itp.) nie wysyłają.

  • 13. Data: 2010-01-18 15:19:41
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    A własność ma być prawem "świętym". Należy do praw nadrzędnych. Człowiek
    ma prawo bronić swojej własności wszelkimi dostępnymi środkami.

    Zadna rzecz na swiecie nie jest warta zycia ludzkiego. Bez wzgledu czyjego.
    Jesli tak myslisz to znaczy, ze w Polsce promuje sie wartosci swiata
    jaskiniowcow... ale czy naprawde chodzi o cofanie sie w rozwoju?
    Bankierzy cie okradaja, Tusk cie okrada, kaczynski cie okrada - dlaczego nie
    zlozysz doniesienia na Pollicje?
    Czyby im bylo wolno, bo sa dla ciebie swieci?

  • 14. Data: 2010-01-18 16:30:44
    Od: bzdreg <n...@n...com>

    Valdi pisze:
> [...]
    > wymierzysz sprawiedliwość to potem masz problemy... No ale co innego uczciwy
    > człowiek ma robić jak wie, że za drobne występki do prac publicznych

    *Wymierzać* sprawiedliwości samodzielnie nie wolno. Może i słusznie.
    Choć w XVIIIw sędzia Karol Lynch... ;)

    Ciekawszy jest rodzimy przykład z okresu międzywojennego przytaczany do
    dzisiaj przez któregoś profesora prawa na UW.
    Mieszkał sobie samotnie leśniczy. Któregoś dnia poharatał go dzik.
    Leśniczy dowlókł się jakoś do domu, opatrzył rany i legł do łózka w
    nadziei, że dojdzie do siebie. Dzień-dwa później "nawiedził" go
    włóczęga. Zapoznawszy sie z sytuacją (gospodarz nie był w stanie
    podnieść się z łóżka) zaczął ładować do wora co popadło (a nie były to
    żadne "bogactwa"). Leśniczy, który miał pod pierzyną giwerę - położył
    złodzieja trupem.
    Sąd go uniewinnił.
    Nie miał innej możliwości bronienia swojej własności.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 15. Data: 2010-01-18 19:52:11
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 16 Sty, 17:30, Marcin <n...@n...ru> wrote:
    > Witam,
    > Gosc dokonal prawdopodbnie kilkanascie udanych napadow na banki,
    > az zlapali go klineci:
    >
    > http://www.polskieradioeuro.pl/Wiadomosci.aspx?secti
    onNumber=940&id=2...

    > U nas to chyba tylko amatorzy i desperaci probuja okradac banki.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    A tu jeszcze nie złapali.
    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100118/DEBICA/646217556

  • 16. Data: 2010-01-20 13:37:14
    Od: "Tommy" <t...@o...SPAM.pl>

    > Zadna rzecz na swiecie nie jest warta zycia ludzkiego. Bez wzgledu
    > czyjego.

    Co ty bredzisz pmlb jakiego życia ludzkiego, gość napadł na bank, został
    zatrzymany przez klientów i wszystko jest ok, nikt nie został pozbawiony
    życia.
    Gdyby przyszedł 10 latek z lizakiem wycelowanym w panią w banku i mówił że
    strzeli też byś się położył na ziemię i pozwolił mu odejść bo być może cię
    zabije z lizaka?
    To straszny tchórz jesteś pmlb.

  • 17. Data: 2010-01-20 20:06:53
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Tommy" <t...@o...SPAM.pl> wrote in message

> [...]
    > strzeli też byś się położył na ziemię i pozwolił mu odejść bo być może cię

    Bo widzisz lizak sluzy do lizania, przewaznie zrobionmy z cukru by dac
    radosc cieszenia sie slodkim smakiem, bron sluzy do zabijania... taka mala
    roznica.
    No ale widze, ze w Polsce coraz lepiej... lizak na rowni z bronia...

  • 18. Data: 2010-01-21 09:37:06
    Od: "Tommy" <t...@o...SPAM.pl>

    "pmlb" <p...@d...com> wrote in message

> [...]

    > Bo widzisz lizak sluzy do lizania, przewaznie zrobionmy z cukru by dac
    > radosc cieszenia sie slodkim smakiem, bron sluzy do zabijania... taka mala

    Nazwales dzielnych bohaterów idiotami zacytuje
    "Totalna glupota! Policja powinna jeszcze ukarac tych idiotow..."
    Tylko dla tego ze byli sprawniejsi i zauwazyli ze gosc wymachuje zabawka.
    O jakiej broni do zabijania piszesz, przeciez nic tam o borni nie ma, tylko
    zabawka
    plastikowa. I jesli twierdzisz ze ona sluzy do zabijania to lizak tez moze
    do tego sluzyc.
    Dowodzi to temu ze obraziles bohaterów nie slusznie i powinienes ich
    przeprosic,
    zrób to najlepiej teraz.