  • 21. Data: 2010-06-23 09:03:09
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > nie
    >

    > Podpiąłeś to pod XXLa, ale po treści wnoszę, że to do mnie.
    >
    > No przecież (pomimo, że demokrację uznaję za czysty debilizm)
    > w pierwszej rundzie zagłosowałem na JKM. Gdyby został on prezydentem,
    > to byłbym zadowolony. Jednak zdecydowanie wolałbym, żeby np. JKM
    > został królem. :-)

    Nie miałem nikogo konkretnie na myśli. Dyskutuje z myślą "nie idę, bo nie ma
    na kogo głosować" Przypuszczam, że tak mówiący spodziewają się czegoś, czego
    nie ma, nie było i nie będzie. To kolejna odsłona postulatu, żeby szybko
    biec leżąc. Co do JKM to nie chciałbym by reprezentował mnie ze swoim
    temperamentem i językiem, Ja taki nie jestem choć wszystkie jego cele
    gospodarcze podzielam, ze światopoglądowymi się absolutnie nie zgadzam. Nie
    podoba mi się odebrania prawa wyborczego kobietom i by bicie dzieci było
    bezkarne.

  • 22. Data: 2010-06-23 09:26:37
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    Nie
    > podoba mi się odebrania prawa wyborczego kobietom i by bicie dzieci było

    Też nie podzielam wielu jego poglądów (zwłaszcza niektórych ocen
    historycznych), ale najważniejsze są: gospodarka, wolność i sprawiedliwość,
    reszta to przy tym pierdoły.
    W monarchii nie ma problemu praw wyborczych. Król nie musi uwodzić
    tłumu bredząc bez sensu, czego to wspaniałego nie zrobi.

    pozdr.
    sys29

  • 23. Data: 2010-06-23 09:43:05
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    .. Czy możesz podać kilka przykładów
    osób z życia publicznego, które według Ciebie są rozsądne?

    JKM, Stanisław Michalkiewicz, Robert Gwiazdowski, Andrzej Sadowski
    JKM i S.Michalkiewicz są felietonistami i publicystami. Oni żyją z głoszenia
    poglądów i z krytykowania innych a nie z podejmowania realnych decyzji
    polityczno-społecznych.

    R.Gwiazdowski był jakiś czas temu przewodniczącym rady nadzorczej ZUS i nic w
    nim nie zmienił.
    Ma ciekawe poglądy, ale jest teoretykiem. Gdyby był np. ministrem finansów i
    np. skutecznie wprowadził reformę finansów publicznych to mógłby być autorytetem
    Podobnie A.Sadowski - komentator gospodarczy.

    Podałeś jako swoje autorytety czterech teoretyków - nikt z nich nigdy nie był
    premierem, ministrem finansów, prezesem NBP itp.
    Na podstawie jakich kryteriów zatem są dla Ciebie autorytetami?
    Bo to co głoszą jest zgodne z Twoimi marzeniami i poglądami?
    Żeby były niskie podatki i całkowita wolność gospodarcza?

    *****
    Siebie nie będę oceniał, ale może Ty to zrobisz, bo widzę, że tylko
    kultura osobista powstrzymuje Cię przed tym, aby mi dowalić.
    Z góry deklaruję, że wszystko Ci wybaczę. :-)

    Nie znam Cię prywatnie więc nie wiem jaki jesteś ale zakładam, że starasz się
    postępować rozsądnie w życiu osobistym.
    Jeśli chodzi o Twoje poglądy to jesteś teoretykiem-marzycielem, który lubi
    bujać w obłokach. Masz do tego prawo bo na szczęście demokracja nam na to
    zezwala :-)

    Powtarzam swoje pytanie: ile razy byłeś na spotkaniach "na żywo" z JKM ?
    Ja byłem cztery albo pięć razy i m.in. dlatego mam po latach duży dystans do
    jego ultraliberalnych poglądów.

  • 24. Data: 2010-06-23 09:50:08
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > bujać w obłokach. Masz do tego prawo bo na szczęście demokracja nam na to

    No pewnie, że zezwala, bo przecież demokracja = mówisz co chcesz,
    robisz co ci każą. :-)

    > Powtarzam swoje pytanie: ile razy byłeś na spotkaniach "na żywo" z JKM ?

    Byłem raz, około 15 lat temu.

    pozdr.
    sys29

  • 25. Data: 2010-06-23 09:57:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > W monarchii nie ma problemu praw wyborczych. Król nie musi uwodzić
    > tłumu bredząc bez sensu, czego to wspaniałego nie zrobi.

    Jak się przeżyje. Tu już byliśmy. Dyktatura <-> demokracja mamy już
    omówione. Na razie dostępna jest demokracja w wydaniu za oknem. Staram się
    wykorzystać dostępne zasoby najlepiej jak umiem. Ty możesz czekać na swój
    ideał. Twój wybór. Możesz nie iść na II turę wtedy będzie jak ja chcę. Każdy
    nie oddany głos lub oddany głos nieważny wspiera zwycięzce. Ktokolwiek nim
    będzie.

  • 26. Data: 2010-06-23 10:14:41
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    Każdy
    > nie oddany głos lub oddany głos nieważny wspiera zwycięzce. Ktokolwiek nim

    Demokracja jak zwykle postawiła mnie przed koniecznością wybrania
    mniejszego zła, a ja nie potrafię dokonać identyfikacji czy mniejszym
    złem jest PO, czy PiS. Jedni jawią mi się jako grupa cwaniaczków,
    drudzy jako ludzie obłąkani. Ponadto oba ugrupowania to socjaliści
    ( a po sukcesie Napieralskiego to już prawie komuniści ).
    Dlatego nie będę głosował.

    pozdr.
    sys29

  • 27. Data: 2010-06-23 10:21:34
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    >... Możesz nie iść na II turę wtedy będzie jak ja chcę. Każdy
    > nie oddany głos lub oddany głos nieważny wspiera zwycięzce. Ktokolwiek nim
    > będzie.

    I jeszcze jedno. Nie będzie tak, jak Ty chcesz, tylko tak jak oni chcą.

    pozdr.
    sys29

  • 28. Data: 2010-06-23 10:23:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > I jeszcze jedno. Nie będzie tak, jak Ty chcesz, tylko tak jak oni chcą.

    Ja należę do onych.

  • 29. Data: 2010-06-23 10:23:33
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Mamy remis. Albo raczej możemy wybierać z której strony dostać w łeb.
    > Przewaga zalet Komorowskiego jest równoważona przez wadę zasadniczą, jaką
    > jest koncentracja władzy w rękach PO, które nie dotrzymało prawie żadnej
    > istotnej obietnicy wyborczej. Osobiście, na żywo słyszałem co Tusk
    > obiecywał.

    2 tura to wybór pomiędzy prezydentem podpisującym a wetującym ustawy rządu PO.
    PiS miał już swoją szansę - miał większość w parlamencie i prezydenta, ale stchórzył.
    Teraz wypadałoby dać taką szansę PO.
    Gdy nie sprawdzi się taka opcja, będzie możliwość korekty w najbliższych wyborach
    parlamentarnych.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 30. Data: 2010-06-23 10:31:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stchórzył.
    > Teraz wypadałoby dać taką szansę PO.
    > Gdy nie sprawdzi się taka opcja, będzie możliwość korekty w najbliższych

    Miał być POPiS a będzie SLD???

    --
    marfi