  • 1. Data: 2009-04-23 07:30:31
    Temat: Komp poniżej 3500 netto ŚT czy wyposarzenie - jak ulepszać?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się jak jest lepiej, komputer stacjonarny o wartości netto
    poniżej 3500 zł potraktować jako ŚT czy wyposażenie?
    Wiem (tak przynajmniej mi się zdaje) o wszystkich implikacjach związanych z
    pozbywaniem się ŚT i wyposażenia.
    Interesuje mnie bardziej kwestia ulepszania (pewnie będę z czasem chciał
    kupić większy dysk, skaner, drukarkę), jakie są różnice w ulepszaniu ŚT i
    wyposażenia ujętego w ewidencji? Czy wyposażeniem w ogóle można ulepszać?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz