  • 1. Data: 2009-08-12 21:07:39
    Temat: Konsolidacja limitó kilku kart kredytowych na jednej - możliwe?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy istnieje możliwość skonsolidowania limitów z kilku posiadanych kart
    kredytowych na jednej? Mam na myśli coś w rodzaju przeniesienia kk,
    tylko nie jednej a kilku. Jakie instytucje się tym zajmują?

  • 2. Data: 2009-08-12 21:10:48
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Sie, 23:07, XYZ <j...@m...bin> wrote:
    > Czy istnieje możliwość skonsolidowania limitów z kilku posiadanych kart
    > kredytowych na jednej? Mam na myśli coś w rodzaju przeniesienia kk,
    > tylko nie jednej a kilku. Jakie instytucje się tym zajmują?

    Jasne, mamy tu paru ekspertów na grupie ! Poszukaj w archiwum.

  • 3. Data: 2009-08-13 06:34:07
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

> [...]
    > kredytowych na jednej? Mam na myśli coś w rodzaju przeniesienia kk,
    > tylko nie jednej a kilku. Jakie instytucje się tym zajmują?

    Myślę, że Polbank EFG chętnie przejmie od Ciebie wszystko. A mówię to
    na podstawie mojego doświadczenia. W lutym chciałem przenieść jedną KK
    z innego banku do Polbanku, wybrałem Erę. Bank postawił mi warunek, że
    wydadzą mi kartę, jeżeli przeniosę do nich wszystkie karty kredytowe
    oraz limit kredytowy w rachunku osobistym. Zatkało mnie, a jak
    odetkało, to podziękowałem im za tą grzeczność.