eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank - jakość obsługi.Kredyt Bank - jakość obsługi.
  • Data: 2002-04-22 13:49:16
    Temat: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kredyt Bank - jakość obsługi.
    19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto internetowe
    do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!

    Wręcz przeciwnie!!
    Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć EKSTARKONTO.
    Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    ma się całkiem dobrze!!!
    Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie Filia nr 5
    w Mielcu.
    A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    Słowem jedno wielkie dno.


    Klient
    Kredyt Bank - jakość obsługi.
    19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto internetowe
    do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!

    Wręcz przeciwnie!!
    Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć EKSTARKONTO.
    Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    ma się całkiem dobrze!!!
    Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie Filia nr 5
    w Mielcu.
    A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    Słowem jedno wielkie dno.


    Klient


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1