eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank - jakość obsługi.Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
  • Data: 2002-04-22 14:20:55
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >

    Przydarzyło mi się już parę rorów posiadać, a były wśród nich takie rodzynki
    jak PEKAO i CITI, ale to co wyprawiał KB to przechodziło ludzkie pojęcie:

    - na kartę (Cirrus) czekałem 1,5 miesiąca (zginęły im w poczcie wewnętrznej) i
    chodziłem do banku 6 razy (przez telefon dowiedzieć się nie szło)

    - kiedy zobaczyłem, że zniknął mi limit w koncie, dowiedziałem się że był on na
    12 miesięcy a nie do odwołania (w umowie nic o 12 miesiącach oczywiście nie
    było) ale że z koniem się kopał nie będę, złożyłem nowy wniosek o stary limit.
    Miało być szybko i bezboleśnie

    - po 2 tygodniach powiedzieli, że dostanę limit jak przyniosę zgodę z innego
    banku gdzie mam kredyt. Wcześniej oczywiście takiej zgody nie potrzebowali. Tu
    przegięli i mają już jednego upierdliwego klienta mniej.


    Omijam szeroooooookim łukiem KB

    Krzesimir

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1