  • 1. Data: 2006-03-29 18:58:40
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy,.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RAM <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Potrzebuje kredytu gotówkowego ok 6 do 7 tyś. PLN .
    > Mam prosbe moze ktos brał podobna kwote i poleci bank w którym nie
    > złupia i bedzie mozliwa zpłata przez ok 5 lat.

    Oj raczej na tak dlugo to nigdzie nie znajdziesz. Jak rozumiem twoja
    maksymalna zdolnosc spalty miesiecznej raty to ok. 150 zl? Zobacz w ogole
    czy ktokolwiek da ci kredyt, bo moga niestety byc problemy

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 2. Data: 2006-03-29 19:20:28
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Oj raczej na tak dlugo to nigdzie nie znajdziesz.

    Znajdzie, znajdzie.
    I to nawet nie w providencie czy innych aigach, ale w dobrych bankach też.
    Na 5 lat to % powinny być - w najlepszym razie - ok 14. Ale pewnie w
    większości będą nieco wyższe.

  • 3. Data: 2006-03-29 19:29:29
    Temat: Kredyt gotówkowy,.
    Od: "RAM" <w...@p...onet.pl>

    Potrzebuje kredytu gotówkowego ok 6 do 7 tyś. PLN .
    Mam prosbe moze ktos brał podobna kwote i poleci bank w którym nie złupia i
    bedzie mozliwa zpłata przez ok 5 lat.
    Pozdrawiam Bogdan.