  • 1. Data: 2006-03-29 19:55:37
    Temat: Najmniej klopotliwa KK [w momentach trudnych]
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Jaka KK mozna peolecic komus kto chce miec spokoj z jej uzytkowaniem.
    Czyli nie przejmowac sie, ze mu skopiuja pasek, podpatrza umerki i uzyja
    w necie. Taka karta gdzie jak zobacze na wyciagu operacje ktorych nie
    robilem
    to dzwonie i reklamacje sa uznawane szybko i bezbolsenie dla mnie. Gdzie
    wychodzi sie z zalozenia, ze to klinet ma racje i trzeba miec doowdy na to,
    ze jest inaczej (zwlaszcza jezeli uzywa jakiegos produktu juz kilka lat)
    a nie ze klient jest zlodziejem i musi udowodnic swoja niewinnosc.
    Prosze o nieprzysylanie informacji typu mam karte XYZ od Y lat i nic
    zlego sie nie stalo, bo wlasnie chodzi mi o opinie osob, ktorym sie cos
    zlego
    przytrafilo i bank nie stwarzal wtedy problemow. Bo wolalbym nie
    oszczedzac 10 pln by potem miec wiele problemow.
    Czy w ogole taki bank istnieje czy tak to "tylko w Erze"?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-03-30 06:46:47
    Temat: Re: Najmniej klopotliwa KK [w momentach trudnych]
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > chodzi mi o opinie osob, ktorym sie cos zlego
    > przytrafilo i bank nie stwarzal wtedy problemow.

    Mam pozytywne doswiadczenia z karta Citibanku. Oto przyklady:

    - na wyciagu pojawila sie ewidentnie nie moja transakcja z Sao Paolo na
    rownowartosc okolo 3000 PLN (zawarta w dniu, kiedy ja i karta bylismy w
    Polsce). Telefon do Citi, natychmiast zdjeli kwote transakcji. Przyslali
    formularz reklamacyjny, ktory wypelnilem i odeslalem (dolaczyli nawet
    koperte zwrotna z oplaconymi oplatami pocztowymi). Po jakims czasie
    przyslali mi kopie slipa (o dziwo - z terminala elektronicznego) z
    ewidentnie nie moim podpisem. Oswiadczylem, ze to nie moj podpis i to
    definitywnie zamknelo sprawe

    - hotel w USA podwojnie mnie obciazyl za nocleg (kwota okolo 60 dolarow).
    Telefon, zdjecie obciazenia, formularz - i sprawa dla mnie zamknieta

    - zawieralem transakcje internetowa na okolo 300 euro. Pod koniec procesu
    zakupu pojawil sie komunikat o bledzie i ze transakcja nie zostala zawarta.
    No to ja jeszcze raz - tym razem skutecznie. Dostalem od uslugodawcy jednego
    maila z potwierdzeniem. Tymczasem na rachunku karty mialem dwa obciazenia.
    Znowu telefon, zdjecie kwoty, formularz. W miedzyczasie uslugodawca sam
    zorientowal sie, ze mnie obciazyl podwojnie i dokonal zwrotu, w wyniku czego
    nie mialem zadnego obciazenia za rzeczona usluge. Jak to zobaczylem, to
    zadzwonilem do Citi i wycofalem reklamacje (bo do zaplacenia raz za usluge
    sie poczuwalem) i obciazenie znowu sie pojawilo. Co prawda razem z odsetkami
    (tylko od kwoty rzeczonej transakcji), bo w miedzyczasie minal termin splaty
    zadluzenia na karcie.

    Byc moze bylo cos jeszcze, ale na pewno nic co wiazaloby sie z jakimis
    stratami z mojej strony.

  • 3. Data: 2006-04-01 15:47:57
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pozytywne doswiadczenia z karta Citibanku.

    A czy to karta Silver, Gold czy Platinum?
    Bo chyba po przeczytaniu opini i archiwum zdecyduje sie na KK Citi.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2006-04-01 20:02:38
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > A czy to karta Silver, Gold czy Platinum?
    > Bo chyba po przeczytaniu opini i archiwum zdecyduje sie na KK Citi.

    Gold. Ale czesc faktow moze pochodzic z czasow, kiedy mialem silver.
    Zmienilem na gold tylko z uwagi na wyzszy limit. Platinum jest dla mnie z
    racjomalnego punktu widzenia bez sensu.

  • 5. Data: 2006-04-03 13:40:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Sat, 1 Apr 2006 22:02:38 +0200, "Tomek" <t...@g...pl> wrote:

    >Gold. Ale czesc faktow moze pochodzic z czasow, kiedy mialem silver.
    >Zmienilem na gold tylko z uwagi na wyzszy limit. Platinum jest dla mnie z
    >racjomalnego punktu widzenia bez sensu.

    U mni epodobne doświadczenia z Silver. Zero problemów.
    --
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361