  • 1. Data: 2004-08-04 10:29:28
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "Dudus" <t...@w...plUSUN>

    Planuje zakup mieszkania w granicach 70tys i skredytować (100% inwestycji,
    ewentualnie 95%) i mam do wyboru 3 oferty :
    - millenium
    - bph
    - multibank

    I moja prosba o informacje od osob korzystajach z tych ofert (plusy/minusy)
    lub jakies porownanie. Interesuja mnie takie sprawy jak jakos obslugi
    klienta, mozliwosc odstepstw od regulaminu, mozliwosc negocjacji, kontrola
    kredytu przez www. Kwestia www to pdejrzewam ze najlepsza w multibanku, bo
    mam tam konto MY wraz z duzym limitem i chwale sobie, nie wiem tylko jaka
    jest szansa uzyskania kredytu bez wymaganej 5% wplaty wlasnej (chcialbym
    tego uniknac).

    Z gory dzieki za odpowiedzi.