  • 1. Data: 2004-08-04 10:09:37
    Temat: W millenecie wyciągi w PDF...
    Od: "Qba" <q...@o...pl>

    Hej,

    Pod koniec lipca zarejestrowałem sobie testowo wyciąg online w Millenecie
    (można testowo sobie zrobić na 3 miesiące dostarczanie wersji PDF i hardcopy
    jak się ktoś obawia dostawać tylko wyciągi pedeefowe). I dzisiaj po zalogowaniu
    się miałem już udostępniony mój wyciąg łączony w PDF-ie. Działa bardzo fajnie.

    Czy jakieś inne banki oferują podobną usługę?

    Pozdrawiaki

    Qba N.

  • 2. Data: 2004-08-04 10:52:48
    Temat: Re: W millenecie wyciągi w PDF...
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Qba wrote:
    > pedeefowe). I dzisiaj po zalogowaniu się miałem już udostępniony mój
    > wyciąg łączony w PDF-ie. Działa bardzo fajnie.
    >
    > Czy jakieś inne banki oferują podobną usługę?

    od marca 2003 Millenet mial "historie transakcji" w pdf
    tylko że to były najpierw zbiorki po 15 KB a od lipca ich objetosc nagle
    podskoczyla do 430 KB

    w Inteligo jak klikniesz na historii rachunku na "drukuj" to tworzy pdf - tez
    rozsadnego - 6 stronicowa historia 55 KB
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-08-04 11:31:59
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Qba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    fajnie.

    > Czy jakieś inne banki oferują podobną usługę?

    Citibank Handlowy juz od 1,5 roku oferuje wyciagi w PDF dla indywidualnych,
    a od ponad 2 lat dla firm.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 4. Data: 2004-08-04 11:34:25
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Użytkownik blad napisał:

> [...]
    >
    > w Inteligo jak klikniesz na historii rachunku na "drukuj" to tworzy pdf - tez
    > rozsadnego - 6 stronicowa historia 55 KB

    w czym jest problem aby wprowadzic wyciagi i potwierdzenia przeleow w
    formacie pdf w wiekszosci bankow??

    Pozdr Zeus

  • 5. Data: 2004-08-04 13:03:47
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > od marca 2003 Millenet mial "historie transakcji" w pdf
    > tylko że to były najpierw zbiorki po 15 KB a od lipca ich objetosc nagle
    > podskoczyla do 430 KB

    bo zmienili wersje pdf na wyzsza :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2004-08-04 13:15:18
    Od: q...@o...pl

    > od marca 2003 Millenet mial "historie transakcji" w pdf
    > tylko że to były najpierw zbiorki po 15 KB a od lipca ich objetosc nagle
    > podskoczyla do 430 KB

    Ja pisalem o kopii normalnego wyciagu miesiecznego - udostepnianej na koniec
    miesiaca - moj 8 stronicowy wyciag mial jakies 100 KB z ogonem.

    A swoja droga to jesli jak dotad tylko Inteligo, Citi i Millennium wprowadzily
    taka mozliwosc to chyba nie jest to jednak takie proste (chociaz to duze
    ulatwienie dla klientow)...

    Qba N.

  • 7. Data: 2004-08-04 13:47:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Radoslaw Dabrowski wrote:

    > bo zmienili wersje pdf na wyzsza :)

    to nie zadne jaja ale faktycznie zmienili - ale uzasadniali to koniecznością
    pokazywania polskich literek, których pierwotnie nie było.
    najpierw Creatorem był DynamicPDF 2.5 i tworzył pdf ver.1.3 dla Arcobata 4.x a
    potem jakiś nieznany program tworzył pdf ver.1.4 (dla Acrobata 5.x

    Inteligo od razu miał polskie literki dzieki programowi firmy Softax
    (www.softax.pl) - pdf v.1.3
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-08-04 20:04:53
    Od: "WaSyL" <w...@n...megapolis.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    and.pl...

    >bo zmienili wersje pdf na wyzsza :)

    zdaje sie, ze czcionki zalaczaja tylko nie wiem po co. ewentualnie jak musza
    to tylko podzbior mogliby ;-)

  • 9. Data: 2004-08-05 14:30:10
    Od: "ZyLTaN" <z...@g...pl>

    > [...] mój wyciąg łączony w PDF-ie. Działa bardzo fajnie.
    >
    > Czy jakieś inne banki oferują podobną usługę?

    W Pekao SA mozna sobie sciagnac potwierdzenie transakcji w pedeefie ale ma
    ono adnotację "Niniejszy wydruk nie ma charakteru wyciągu i nie stanowi
    podstawy do zgłoszenia reklamacji" ;-))))))))

    Pozdro

    Zyltan

  • 10. Data: 2004-08-05 20:40:07
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2004 13:34:25 +0200, Zeus napisał(a):

    > w czym jest problem aby wprowadzic wyciagi i potwierdzenia przeleow w
    > formacie pdf w wiekszosci bankow??

    Też mnie to zastanawia. Od lat na początku każdego miesiąca robię wydruk do
    pdf z poprzedniego miesiąca, nie trzymam papierowej dokumentacji.

    Czy pdf przygotowany przez bank ma przewagę nad moim pdf?

    Pozdrawiam,

    Krzysiek