  • 1. Data: 2004-08-04 10:47:19
    Temat: Splata KK w mBanku
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Czy mozna splacic z zadluzenie karty przed zamknieciem cyklu rozliczeiowego?
    skonczyl mi sie przyznany limit mozna jakos temu zaradzic?

  • 2. Data: 2004-08-04 10:50:36
    Temat: Re: Splata KK w mBanku
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Czy mozna splacic z zadluzenie karty przed zamknieciem cyklu
    rozliczeiowego?
    > skonczyl mi sie przyznany limit mozna jakos temu zaradzic?

    wplacic na konto karty
    w ten sposob mozesz rowniez robic nadplaty

    kursor

  • 3. Data: 2004-08-04 10:52:54
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > wplacic na konto karty
    > w ten sposob mozesz rowniez robic nadplaty

    z czystej ciekawosci - jak to sie robi w mbanku ? bo o ile mi wiadomo nie ma
    czegos takiego jak korto karty w tym banku, ale moze sie myle.

  • 4. Data: 2004-08-04 10:52:58
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jakub Piaseczny said the following on 2004-08-04 12:47:
    > Czy mozna splacic z zadluzenie karty przed zamknieciem cyklu rozliczeiowego?
    > skonczyl mi sie przyznany limit mozna jakos temu zaradzic?

    W menu (chyba karty ale może i eKonta) powinna być opcja "spłata karty"
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2004-08-04 11:42:03
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > z czystej ciekawosci - jak to sie robi w mbanku ? bo o ile mi wiadomo nie
    ma
    > czegos takiego jak korto karty w tym banku, ale moze sie myle.

    nie mam karty w mBanku, ale z ciekawosci sprawdzilem na
    http://demo.mbank.com.pl/
    w menu karty jest "Spłata zadłużenia"

    kursor

  • 6. Data: 2004-08-04 12:18:35
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy mozna splacic z zadluzenie karty przed zamknieciem cyklu
    rozliczeiowego?
    > skonczyl mi sie przyznany limit mozna jakos temu zaradzic?

    Możesz spłacić w każdej chwili ale uważaj żeby nie blokował Cię dalej limit
    miesięczny - ten się odnawia dopiero na koniec miesiąca a nie przy spłacie
    zadłuzenia, więc jeżeli trzeba to go odpowiednio zwiększ (możesz go ustawić
    na wyższą wartość niż przyznany limit kredytowy).

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2004-08-04 12:32:14
    Temat: Splata KK w mBanku - a czy można w mBanku tak ustawić
    Od: s...@p...onet.pl

    żeby spłata karty w wymaganym dniu została automatycznie pociągnięta z eKonta?

  • 8. Data: 2004-08-04 12:36:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> wrote:
    > żeby spłata karty w wymaganym dniu została automatycznie pociągnięta
    > z eKonta?

    Ja tak mam w Multi - ustawione na 100% - dziala bez zarzutu. W mBanku pewnie
    tez tak jest. :)

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-08-04 13:04:15
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ceql94> Ja tak mam w Multi - ustawione na 100% -
    dziala bez zarzutu. W mBanku pewnie
    > tez tak jest. :)

    aktywowane przez mLinię :)

  • 10. Data: 2004-08-05 21:33:40
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > zadłuzenia, więc jeżeli trzeba to go odpowiednio zwiększ (możesz go
    ustawić
    > na wyższą wartość niż przyznany limit kredytowy).

    10 tys/m-c przy klasiku.... Da sie wiecej czy musi juz byc gold?

    Pozdr.,
    Piotr