  • 1. Data: 2009-04-10 20:38:07
    Temat: Kredyt hipoteczny 200k
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Witam serdecznie
    Nowy jestem tutaj, wiec bry:)

    Powoli zaczynam rozgladac sie za kredytem. Interesuje mnie kwota 200 tys.
    zł.
    Kredyt ten potrzebuje na rozne potrzeby wlasne - konsumpcyjne. Nic zwiazane
    z budowlanką czy cos w tym stylu.
    Po prostu rozejdą się i moja sprawa gdzie pojdą:)

    A pozniej kredyt bede normalnie splacal. Po prostu nie chce bawic sie w
    kontrole banku nad tym, na co wydam te pieniadze i jakies transze. Chce,
    zeby bank interesowala tylko moja pozniejsza terminowa splata.

    Co do zabezpieczenia - hipoteka na posiadanym domu mieszkalnym + działka
    mieszkalna przy nim 12 arów.
    Nie robilem jeszcze wyceny, ale na bide mozna przyjac 400 tys ze jest wart.
    Pewnie wiecej, ale wole przyjac wariant najbardziej pesymistyczny.

    Okres kredytowania - najprawdopodobniej do 25 lat, ale chcialbym miec
    mozliwosc splaty calosci juz w ciagu roku. To znaczy przewiduje splate do
    grudnia tego roku. Chyba ze nie wyjdzie to co planuje, to wtedy sobie bede
    splacal w tempie ustalonym w pierwotnym terminarzu.

    Interesuja mnie raty malejace (czyli rowny kapital + malejace odsetki).
    Annuitetowi mowie stanowcze nie:)

    Moze ktos poradzic jakis sensowny bank? I ile ewentualnie mogla by (pi razy
    drzwi) wynosic rata juz z odsetkami?

    Z dodatkowych informacji: mlody, bezzonaty, uregulowany stosunek do wojska,
    zarobki ok, brak zobowiazan kredytowych szczegolnych (mam tam jeden
    gotowkowy na stanie, ale splacam regularnie bez najmniejszych zaleglosci -
    ewentualnie moglbym skonsolidowac w razie koniecznosci)

    Pozdrawiam
    Gabriel

  • 2. Data: 2009-04-10 21:34:41
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny 200k
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Jesli zarobi z tyt. umowy o prace, albo tzw. "wolny zawod", to rozpatrz
    oferte PEKAO Banku Hipotecznego. Kredty bodajze "60-tka", albo "Kredyt na
    6". Roznie to nazywaja :)
    Max do 30 lat. Oprocentowanie WIBOR6M + marza banku 2,35%. Wczesniejsza
    splata bez prowizji po 5 latach (w tym okresie chyba 1%). Prowizja za
    udzielenie kredytu 2,5%.

    Thomas

  • 3. Data: 2009-04-11 06:08:07
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Max do 30 lat. Oprocentowanie WIBOR6M + marza banku 2,35%. Wczesniejsza
    > splata bez prowizji po 5 latach (w tym okresie chyba 1%). Prowizja za

    Tak. Umowa o prace na czas nieokreslony.
    Dzieki za sugestie - mam juz w takim razie jakis punkt zaczepienia:)

    Pozdrawiam
    Gabriel

  • 4. Data: 2009-04-11 18:13:57
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 10 Kwi, 22:38, "Gabriel" <z...@p...fm> wrote:
> [...]
    > z budowlanką czy cos w tym stylu.
    > Po prostu rozejdą się i moja sprawa gdzie pojdą:)
    \> .....
    > [ciach]

    pożyczka hipoteczna - w sumie to samo co kredyt, ale banki żądają
    wyższej marży i prowizji
    spytaj ile teraz chcą w DB

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2009-04-12 20:05:05
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > pożyczka hipoteczna - w sumie to samo co kredyt, ale banki żądają
    > wyższej marży i prowizji
    > spytaj ile teraz chcą w DB

    Ok. Dzieki za namiar i info:)

    Gabriel