  • Data: 2006-12-28 12:01:08
    Temat: Kredyt na mieszkanie
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moze bylo, moze nie bylo, w kazdym razie nie znalazlem, wiec pytam ja.
    Sprawa wyglada nastepujaca:

    Wspolnie z dziewczyna chcemy kupic mieszkanie. Na razie nie planujemy sie
    wiazac formalnie, wiec kwestia kredytu wydaje sie troche skomplikowana. Ona
    zarabia ponad 2 netto - wykazywane. Ja mam swoja firme od pol roku, zarobki
    roznie, srednio ok. 4-5 tys. Czy orientuje sie ktos, jak najkorzystniej
    wystapic o kredyt do banku. Czy jedna osoba i kredyt na calosc, czy dwie
    osoby po dwa mniejsze kredyty, czy dwie osoby wspolnie po jeden? Jak to
    wyglada od strony prawnej (formalnie jestesmy dla siebie obcy przeciez).

    Mam nadzieje, ze jasno nakreslilem sprawe.

    Pozdrawiam,

    Robert