  • 11. Data: 2009-02-01 12:52:22
    Temat: Re: Kryzys samochodowy....
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    nie wazne ile, wazne aby ludziki zaczeli konsumpcje rozkrecac bo jak tak
    dalej pojdzie to kryzys z lat 30 sie z isci w 100%.
    Ja juz zaczalem kupuje wiecej chleba i smalcu.

  • 12. Data: 2009-02-01 13:03:02
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > nie wazne ile, wazne aby ludziki zaczeli konsumpcje rozkrecac bo jak tak
    > dalej pojdzie to kryzys z lat 30 sie z isci w 100%.
    > Ja juz zaczalem kupuje wiecej chleba i smalcu.

    Warto sie równiez przyjrzec argumentom wszystkich stron:

    "Prawica", lewica- nerwica...
    http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/2,ID362342625,RS1
    ,index.html

    [...] Rzad niemiecki wpadl na genialny pomysl poprawy koniunktury w
    przemysle samochodowym.. Jesli ktos zezlomuje swój stary samochód, bedzie
    sobie mógl kupic nowszy.. Rzad niemiecki doplaci mu do tego 2500 euro(!!!!).
    To znaczy zabierze wszystkim tym, którzy maja samochody nowsze i doplaci
    tym, którzy maja samochody starsze, zeby mogli miec nowe.. Wszyscy Niemcy
    beda mogli miec teraz samochody nowsze, a Polacy beda mieli klopoty z
    zakupem samochodów starszych..
    Na te operacje przeznaczono 1,5 miliarda euro. Lobby samochodowe musi byc
    bardzo silne, skoro wymusilo taki haracz na niemieckich podatnikach.[...]

    Dr.Endriu

  • 13. Data: 2009-02-01 16:58:15
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-01-2009 o 19:55:42 Dr.Endriu <nmp3 <"interia.pl>"> napisał(a):

    > W?a?nie ogl?da?em dziennik na TVP1. W?a?nie mówili o tym i? NOWY samochód

    super źródło

    > s?abej klasy (co? ala u nas Panda) kosztuje u nich 7000 Euro.

    jakich "nich" > w tvp ?

    > Zarabiaj? tam 1500 -2000 (tak jak u nas) tylko ?e nie z?otych, a Euro....

    afair u nas srednia brutto przekroczyla 3000zł.

    > Pytanie: Kto tu kradnie ?

    u nas panda tez tyle kosztuje. Globalizacja.
    Z.