  • Data: 2010-02-15 19:58:08
    Temat: Logika Citi
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Odsłona pierwsza: W drugiej połowie ub. tygodnia dzwoni Citi i pyta,
    gdzie jestem i czy aby nie próbuję zrobić autoryzowanej podpisem
    transakcji w Grecji. Mówię, że w Krakowie i że w związku z tym
    raczej nie próbuję. Citi informuje, że właśnie były próby
    autoryzacji: na ok. 3kEURo i 1kEURo, i czy zastrzec kartę.
    Zgodziliśmy się, że tak, i rzecz się stała.

    Odsłona druga: Dochodzę do wniosku, że dobrze byłoby sprawdzić, czy
    rzeczywiście transakcje nie poszły, więc loguję się (stop!) usiłuję
    się zalogować do słynnego systemu Citi i... zonk! Zatem dzwonię i
    dowiaduję się, że skoro karta jest zastrzeżona, to *dla mojego
    bezpieczeństwa* zablokowano też dostęp do serwisu on-line.
    Tłumaczę, że skoro obciążyć karty się nie da w żaden sposób (nawet
    przelewając z niej kasę na zdefiniowane telefonicznie konta), to
    powinni zostawić pasywny dostęp do konta karty (innych kont w Citi
    nie mam), bo dzięki temu będę mógł sprawdzić, co się też działo z
    moją kartą *wcześniej*.
    "Zero efektu". Po trzecim obiegu argumentacji, zrezygnowałem, bo
    rozmowa za bardzo przypominała mi stary dowcip o Breżniewie i Mao:

    B: Gdzie jest tygrys ?
    M: Jaki tygrys ?
    B: Ten, co go razem upolowaliśmy.
    M: ...