  • Data: 2010-02-15 22:51:14
    Temat: Re: Logika Citi
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-15 21:59, bradley.st wrote:
    > Dwa pytania:
    >
    > 1, techniczne, jak w Twojej sytuacji (karta to jedyny produkt)
    > rejestrowales pierwszy raz dostep do Shitty online? Czy uzywajac
    > numeru karty?

    Tak - chyba, bo pamięć nie ta, a było to dobrych kilka lat temu :-)

    > 2, logiczne, jezeli przyjales do wiadomosci i uzywasz w rozmowie
    > argumentu "skoro obciążyć karty się nie da w żaden sposób" po co
    > chcesz sprawdzac czy "rzeczywiście transakcje nie poszły" po
    > zastrzezeniu?

    Jesteś z Hameryki, więc Ci wybaczam niezrozumienie najprostszych
    spraw :-))

    1. Pamiętasz to stare powiedzonko sprzed 30 lat: Jak Partia mówi, że
    zabierze, to zabierze, a jak mówi, że da, to mówi.
    Citi nagrywa, więc ma dowód, ja nie nagrywam, więc nie mam:
    powiedzieli, że transakcje nie zostały przeprowadzone, więc nie
    obciążają rachunku, ale nie mam tego na piśmie.

    2. Poza tym dobrze jest wiedzieć, czy obciążyli mnie opłatą za
    wydanie nowej karty (30 zł) wprowadzoną miesiąc-dwa temu (w końcu
    formalnie zastrzeżenie karty było na moje polecenie).

    3. Chciałem wiedzieć, ile będę miał do zapłacenia, a koniec okresu
    rozliczeniowego - za dwa tygodnie.

    witrak()