  • 1. Data: 2009-07-22 07:51:57
    Temat: Karta wirtualna w ING
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy było ale ING wprowadził do oferty kartę wirtualną:
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/61695
    cena 20zł / 2 lata (a więc taniej niż mbank), poza tym natychmiastowe
    wydanie po złożeniu wniosku przez system transakcyjny (numer i data
    ważności w serwisie a CVV2 smsem).
    Transakcje zagraniczne rozliczane w Euro.
    Czy ktoś już testował?

    Pozdrowienia
    MM

  • 2. Data: 2009-07-22 08:40:09
    Temat: Re: Karta wirtualna w ING
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

[...]

    Tak, wprowadzili już dawno. Nie mam problemów z działaniem - w
    przeciwieństwie do mBankowej.
    Jedyny minus - niewygodna obsługa przez WWW (nie tak prosto dostać się do
    opcji) no i za wysłanie CVV2 na SMS 0,20PLN.
    Dodatkowo - nie przysyłają plastiku - jak w mBanku (o ile to komuś
    potrzebne).

    Ogólnie przetestowane na iTunes, Amazon i kilku innych serwisach.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 3. Data: 2009-07-22 09:21:50
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    >Użytkownik "MM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    qb.googlegroups.com...
> [...]
    >wydanie po złożeniu wniosku przez system transakcyjny (numer i data
    >ważności w serwisie a CVV2 smsem).
    >Transakcje zagraniczne rozliczane w Euro.

    Tak, od kilku lat (3?)
    Taka powycinana, działa w internecie, imie i nazwisko są standardowe, tzn
    jest się P. Karta Przedłacona ;-),
    Zasilasz przelewem, możesz niewykorzystane środki zwrócić na inne konto
    (przez dostęp przez ING Bank OnLine).

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 4. Data: 2009-07-22 10:28:00
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    On 22 Lip, 11:21, "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    _n#9g02mG7!__...__END_MASK_i?a63jfAD$z__@o7g2000yqb.
    googlegroups.com...

> [...]
    > jest się P. Karta Przedłacona ;-),
    > Zasilasz przelewem, możesz niewykorzystane środki zwrócić na inne konto

    To chyba nie do końca to samo co "prawdziwa" karta przedpłacona, tzn
    nie można nią płacić nigdzie w realu - tylko przez internet bo
    dostajesz tylko numery, bez plastiku.
    Pytanie do LadyRoot: czy zasilenie z rachunku odbywa się rzeczywiście
    online?
    Czy jeszcze jakiś inny bank ma coś takiego w ofercie?

    Pozdrawiam
    MM

  • 5. Data: 2009-07-22 10:42:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 7/22/09 9:51 AM, MM pisze:
> [...]
    > wydanie po złożeniu wniosku przez system transakcyjny (numer i data
    > ważności w serwisie a CVV2 smsem).
    > Transakcje zagraniczne rozliczane w Euro.

    Załóż sobie konto oszczędnościowe w polbanku i weź do niego VE a
    będziesz miał to samo za darmo, najlepsze w .pl przeliczniki i nawet
    jeszcze niezłe oprocentowanie środków.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2009-07-22 10:45:47
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    On 22 Lip, 12:42, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Załóż sobie konto oszczędnościowe w polbanku i weź do niego VE a
    > będziesz miał to samo za darmo, najlepsze w .pl przeliczniki i nawet
> [...]

    Miałem konto w polbanku - jednak podziękuje. Najbardziej zależy mi na
    zasilaniu karty w czasie rzeczywistym, co biorąc pod uwagę jak bardzo
    polbank jest online - jednoznacznie go dyskwalifikuje.

    Pozdrawiam
    MM

  • 7. Data: 2009-07-22 11:20:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 7/22/09 12:45 PM, MM pisze:

    > Miałem konto w polbanku - jednak podziękuje. Najbardziej zależy mi na
    > zasilaniu karty w czasie rzeczywistym, co biorąc pod uwagę jak bardzo
    > polbank jest online - jednoznacznie go dyskwalifikuje.

    No to już zależy jakie tam masz duże potrzeby i jak szybko musi się
    karta zasilać. Jeżeli nie ma ciśnienia, to przelew, a jeżeli trzeba
    szybko to wizyta we wpłatomacie. Ja tak robię od chyba dwóch lat i nie
    narzekam.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2009-07-22 11:31:23
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

[...]

    Online - z wyjątkiem klasycznej upierdliwości ING, czyli od soboty około
    południa do poniedziałku rano system nie księguje nawet wewnętrznych
    transakcji... Co daje się we znaki, jak trzymasz kasę na oszczędnościowym i
    w weekend nagle zapragniesz zrobić zakupy.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 9. Data: 2009-07-23 07:53:34
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > online?
    > Czy jeszcze jakiś inny bank ma coś takiego w ofercie?

    Ta, o której ja piszę, jest "fizyczna". Można nią (podobno) nawet w POSach
    płacić, a do bankomatu nie wejdzie, ze względu na "powycinany" kształt.
    Natomiast przeglądając stronę ING, nie mogłem znaleźć info o TEJ karcie.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 10. Data: 2009-07-23 09:39:44
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

> [...]
    > płacić, a do bankomatu nie wejdzie, ze względu na "powycinany" kształt.
    > Natomiast przeglądając stronę ING, nie mogłem znaleźć info o TEJ karcie.

    Ależ na stronie wszystko jest, jak należy.

    Ty piszesz o tej karcie: http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520
    My piszemy o tej: http://www.ingbank.pl/u235/navi/61695

    --
    LadyRoot