  • 1. Data: 2009-07-22 08:19:55
    Temat: kredyt na dowód który naklepszy
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    witam potrzebuje kredytu gotówkowego który bank waszym zdaniem oferuje
    najlepsze warunki jak narazie znalazłem allianz oprocentowanie 13 %

    Adi

  • 2. Data: 2009-07-22 10:51:55
    Temat: Re: kredyt na dowód który naklepszy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adbud" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > witam potrzebuje kredytu gotówkowego który bank waszym zdaniem oferuje
    > najlepsze warunki jak narazie znalazłem allianz oprocentowanie 13 %

    Jak kwota kredytu potzrebna.
    Jakie masz dochody?
    Z jakiego żródła dochody.
    Na jaki okres kredyt?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-07-22 10:57:40
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > witam potrzebuje kredytu gotówkowego który bank waszym zdaniem oferuje
    > najlepsze warunki jak narazie znalazłem allianz oprocentowanie 13 %

    To ciekawe, bo pytałem na infolinii Allianz w zeszłym tygodniu i zaproponowali
    mi RRSO trochę ponad 20%. Możesz podać szczegóły lub namiary na tę ofertę?

    www.comperia.pl podpowiada mi, że np. 10 000 PLN na 3 lata najkorzystniej
    wziąć w Polbanku na 12,57% bez prowizji

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 4. Data: 2009-07-22 11:02:32
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scholastyk" <s...@c...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0560.0000005b.4a66f0a4@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > zaproponowali
    > mi RRSO trochę ponad 20%. Możesz podać szczegóły lub namiary na tę ofertę?

    Doczytałem, autor posta chce kredyt "na dowód"
    Do autora wątku:
    Be oficjalnych dochodów raczej o kredyt będzie trudno.
    Kredyty "na dowód" to taki marketing-* nie potrzebne zaświadczenie o
    dochodach ale piszesz oświadczenie gdzie i ile zarabiasz i oni to
    weryfikują.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-07-22 12:43:20
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    kredyt 25000 na 5 lat, umowa o pracę, co do allianzu to była to standardowa
    oferta przez telefon

  • 6. Data: 2009-07-22 13:04:51

    On 22 Lip, 14:43, "adbud" <a...@g...com> wrote:
    > kredyt 25000 na 5 lat, umowa o pracę, co do allianzu to była to standardowa
    > oferta przez telefon

    A czy z twojej strony padlo standardowe pytanie o RRSO kredytu?