  • 1. Data: 2008-07-28 07:20:51
    Temat: [Lukas] kolejna cicha zmiana regulaminu?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    czy mi sie wydaje czy zmienili zasady zwracania tej zlotowki za uzywanie karty?
    kiedys trzeba bylo zaplacic karta minimum 300zl miesiecznie i wtedy zwracali
    oplate a teraz pisze cos o regularnych wplywach?
    czy dobrze to odczytalem? wie ktos kiedy to zmienili?
    pozdro
    ps
    po 5.VIII to chyba bede likwidowal to ekonto-pro bo jest IMO bez sensu (w
    porownaniu z konkurencja)

  • 2. Data: 2008-07-28 09:34:04
    Temat: Re: [Lukas] kolejna cicha zmiana regulaminu?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "michaça" g6js0t$8hv$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > oplate a teraz pisze cos o regularnych wplywach?
    > czy dobrze to odczytalem? wie ktos kiedy to zmienili?

    Mnie przed rokiem, gdy zakładałem tam konto, powiedzieli, że trzeba
    wpłacać co najmniej 800 złotych miesięcznie. Później powiedzieli mi,
    że trzeba wpłacać jednak tyle, ile napisali w swoich tabelkach, czyli
    1200 złotych miesięcznie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2008-07-28 10:08:07
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    michaça <t...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    zwracali
    > oplate a teraz pisze cos o regularnych wplywach?
    Nic mi nie wiadomo, choć promocji o wydatkach 300 i zwrocie 1 PLN nie widzę.
    Zależy jakie konto - dla PRO cały czas używanie karty jest darmowe, nie wiem
    jak było dla zwykłego ekonta, teraz widzę że przy braku wpływów jest 1 PLN.
    Teraz zauważyłem, że na koniec czerwca (ekonto PRO) nie dostałem tego 1 PLN
    (a wydatki kartą były > 300), ale z kolei w maju wydatki nie były > 300, a
    bonus był :-)
    Więc już sam nie wiem. Zobacze na koniec lipca, bo już mam obroty > 300

    Michał M

  • 4. Data: 2008-07-28 12:59:32
    Temat: Re: kolejna cicha zmiana regulaminu?
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    Sentymentalnie o sobie rozmyślam: wyraźnie jestem ostatnim zyjącym
    egzemplarzem rodzaju ludzkiego bez konta w ... no własnie, jakim
    banku?